ТДМ България държи новият рекорд за най-много Yamaha TDM на едно място.
Отстъпки в Снабтех - лагери и инструменти
Значи, понеже тенденцията е в захлаждане, и изминати почти 7000 км. със Ямалюба 20 на 50, реших да понамаля първичния вискозитет и сложих Кастроп Пуър 1 Рейсинг 10 на 50 ... - голяма грешка. Мотора се разтрака като дърта бангия. Изминах едва 70 км. и "по спешност" купих и сложих пак Ямалюб 20 на 50 но остана един лек неприятен шум като от верига. Вчера сутринта на Соколския манастир беше около +10 градуса и запалих едва-едва все едно в двигателя има грес ... отделно от това веригата докато позагрее на място се чуваше от 20 метра ... направо не знам ... още не ми се отваря да гледам и затова мисля да налея един ревитализант като този https://xadoshop.bg/bg/products/ex120-xado-moto-p71.html и да видя какво ще стане, ще "млъкне" ли или няма ...П.С.Кастрола го взех от мото магазина в с. Труд
Като източи маслото забеляза ли нещо нередно в смесицата от масла ?
...А що не сложи поне ямалюб 10-40??П.с.сОще не е толкова студено че да не може да завърти с 20w..виж си състоянието на акумулатора
Интересно защо Ямалубе препоръчват този вискозитет за нашите мотори ??
Ти знаеш какво означават тези цифри на вискозитета, знаеш и разните други означения на маслата. Защо не разбираш защо го препоръчват?Отвори си ръководството и виж при какви външни температури какъв вискозитет се препоръчва
Зсщото ако живееш в Гърция, Турция или в Мароко, това масло ще е по-подходящо от 5в30..което също става за нашите мотори, но ако си в Северна Европа За нашият климат 10в40 си е "тамън"
За мен най-добрия вискозитет за нас е 10/50