Живо Здраво група,
Надявам се да сте добре <3
Кратка въведка в ситуацията:
Мотора го закупих г/д преди 1 година, но нямах майстор да го обслужи, редовен сервиз.
Април месец влезе при Иво от Божурище за пълен сервиз: гуми, лагери, агренажна верига,клапи,свещи,горивна система, ревизия на колове, накладки, съединител, масло, антифриз и още 100 неща, но не верига и пинйони защото Иво каза че има живот в тях.
Взех си мотора от сервиза, прибрах го от Сф до Сандански, абе друг мотор, ТОП просто!
И дойде време за сериозното каране, демек да фиксирам окачването, ребаунт, височина на окачване и най важното луфт/слабина на верига спрямо моето тегло,
Това не беше направено преди мотора да иде на сервиз,
След регулирането на окачването дойде време на веригата, видях че веригата има много сериозен луфт/слабина, като ластик, поне 90 милиметра.
Натегнах веригата на 55 милиметра, по каталог е 50-60...
И се появи един шум при скорост над 60км, звучи като не-смазан лагер, а като вдигна над 110 вие като съединител.
Интересното беше че дори когато мотора е на неутрална и загасен пак си го има тоя шум, вие по силно от стоковите ауспуси, вбесява ме!
Накрая го качих на стойка, запалих вдигнах над 80 на стойката, загасих го и се уверих че тоя шум идва от веригата/задната гума?!
Преди да натегна веригата я изчистих, не бе чистена поне от 2 години, имаше 1 топка грес на предния пинйон, махнах всичката гняс от веригата и пинйоните, събрах го и се появи тоя шум.
Та въпроса е защо?!
Защо като имаше 90 милиметра аванс/мекдан веригата и се влачеше кат змия го нямаше тоя шум?
Някой може ли да даде съвет, или да го връщам в сервиза?