YAMAHA TDM България
YAMAHA TDM БЪЛГАРИЯ => Общ форум => Topic started by: Веселин Куршумов (Ротко) on April 22, 2015, 07:31
-
Хайде и без това ме заяждате постояно, нека поне да е на правилното място...
-
А, аз нямам нищо против мнението ти, само дай един такъв насам :D
-
А, аз нямам нищо против мнението ти, само дай един такъв насам :D
Как само един бре ;D
-
Предатели... 8)
-
Предатели... 8)
или по-скоро ПРИЯТЕЛИ ;)
-
Приятели с риск да станат предатели... ::)
-
Изкушението е голямо, какво да се прави ... :-)
-
Изкушението е голямо
И дебне на цариградско ;D ;D ;D
-
Не съм го виждал на живо, но определено ми харесва /с риск да мина към предателите /. Ротен не се сърди, но нямам нищо против да ми е следващия мотор. :P И жената го хареса !!! А сега де ... ???
-
До събота бях голям фен на triuph tiger 800xc , но в събота имах възможноста да седна и на двата! Фаворита ми вече става мт-09 tracer, обаче следващия ми мотор ще е ТДМ 8)
-
До събота бях голям фен на triuph tiger 800xc , но в събота имах възможноста да седна и на двата! Фаворита ми вече става мт-09 tracer, обаче следващия ми мотор ще е ТДМ 8)
ТДМа повече гори от FAZERа ;)
-
Бих карал такова нещо, но само за да го намразя още повече...
Да, краен съм защото това не може да е наследник на ТДМ.
За мен това е по-скоро новият фазер...
В този мотор няма нищо туристическо, или поне не е останало много...
Ако някой ден загубя моето съкровище ще су взема 900.
А ако нямам това право ще сменя марката но на това няма да се возя....
-
Веско, твърде краен си...
-
Дениславе, радвам се че съм такъв !
-
Абе и на трейсъра няма да откажа, и на едно супер тенере ... само да има кой да ми ги подари :D
-
Абе и на трейсъра няма да откажа, и на едно супер тенере ... само да има кой да ми ги подари :D
О да супер тенерето не е никак лошо
Не е като ТДМа ни и то си има предимства
-
Мдааа, трейсъра е уникален. И хич не си мисли, Веско, че не е турист. Точно такъв е в класа на тедема. А как върви… намирам го за абсолютно достоен, иновативен наследник ;)
-
Невероятен турист
по-нисък
по-къс
с по-малки гуми
по-малък ход на окачването...
Е, иначе е мощен, нещо много важно за един такъв мотор и с голяма седалка за вторият човек.
Живот и здраве да го видя на живо ще го харесам още повече...
-
И все пак всичко си остава въпрос на вкус......
-
Вярно е, всеки има право на избор и мнение...
-
И мечтите са безплатни! :)
-
Щом Габровеца вече забрави за тигъра :o 8) ::) ;D ;)
-
Не забравяй какво кара Габровеца, МТ по-отива на него от колкото на ТДМа.
Ако аз трябва да избирам не бих заменил Тигра нито за миг!
-
роъен ето го твоя шанс :-) аз мисля да тествам тенерето https://www.facebook.com/events/103642349969433/
-
Цъ, аз съм сгоден и тя каза да, не мога да и изневерявам.
„Двигателят ми е твой, и знам че макар и малък ти ще го превърнеш в достатъчен. Резервоарът ми също не е голям, но аз съм бижу което не се нуждае от повече. Гумите, седалката, всичко е твое! Кормилото също, за да ни закараш там където ни е мястото...”
Как да не я обичам тогава ? :-*
-
Цъ, аз съм сгоден и тя каза да, не мога да и изневерявам.
„Двигателят ми е твой, и знам че макар и малък ти ще го превърнеш в достатъчен. Резервоарът ми също не е голям, но аз съм бижу което не се нуждае от повече. Гумите, седалката, всичко е твое! Кормилото също, за да ни закараш там където ни е мястото...”
Как да не я обичам тогава ? :-*
Това е за нова тема ## МОТОПОЕЗИЯ ## :-P
-
Цъ, аз съм сгоден и тя каза да, не мога да и изневерявам.
„Двигателят ми е твой, и знам че макар и малък ти ще го превърнеш в достатъчен. Резервоарът ми също не е голям, но аз съм бижу което не се нуждае от повече. Гумите, седалката, всичко е твое! Кормилото също, за да ни закараш там където ни е мястото...”
Как да не я обичам тогава ? :-*
Е да, ама тя реши да те изостави май? :D
http://moto.bg/2015/05/08/test-drive-yamaha-on-track-dolna-mitropolia/
Можеш да пробваш и трейсъра, и супер тенерето ... докато се чудиш какъв да е следващия :-)
П.С. Просто майтап, без лоши чувства :-)
-
Ако не е ТДМ няма да е Ямаха...
И Тенерето и другото ла.но са скъпи мотори така че не са в списъка.
Тенерето е 260 кила обясни ми за какво ми е това говедо като 99 процента карам асвалт ?
-
Цели 30 кг. по-тежък от ТДМ-а? :-)
-
40 бих казал...
-
40 бих казал...
30 са, но пък има повече мощ и определено се управлява по-лесно от TDM-а :P
-
40 са, само в наши сайтове го дават по лек.
Качи го на кантар някой ден...
-
Весо, а ти мерил ли си твоя мотор колко тежи ? :)
-
Това какво общо има, аз каквото и да карам все ще е накичено така.
Между другото сега покрай дертовете с моя мотор взех да се замислям ако се окаже мотора много зле какво да купувам.
Е, честно между 900 и Тенере първото печели по точки !
Идеята на мотори като Тенерето, е да тръгнеш по света и да няма какво да те спре.
Като нямаш преминаване през джунгли, пустини и лоши пътища, как тогава да го избера това животно ?
Аз съм планирал за себе си къде ми се кара и рядко се налага да се мачка черен път.
ТдМ в случаят е абсолютно достатъчен.
Ако не мога да намеря читав такъв, определено не бих се загледал нито пи Трейсър, нито по Тенере...
-
Като нямаш преминаване през джунгли, пустини и лоши пътища, как тогава да го избера това животно ?
С това описа 70% от пътищата в БГ, за Албания може би и повече :-)
-
Нищо подобно, и в Албания и в Косово ТДМа се чувстваше като в свой води.
Факт че ако караш основно по нормални пътища, двойната цена на тези луноходи за мен е неоправдана.
-
Факт че ако караш основно по нормални пътища, двойната цена на тези луноходи за мен е неоправдана.
Ще ме прощаваш, ама оправдана цена и мотор нямат нищо общо :-) Както казват хората - кеф цена няма :-) За мен специално оправдана цена е за всеки мотор, който ми е кеф да го яхна и да отпраша накъдето ми скимне ... ;)
-
Минете пътя за Одеса през Измаил, ще ви се прище кросов мотор... :D
Все пак сме туристи и караме по всякакви пътища - няма да е излишен един "подходящ" мотор.
TDM си е предимно за асфалт, аз от едната проба за лек офроуд си сплесках едната тръба на ауспусите 8)
Веско, имах честта да карам 3 дена Супер Тенере, около 350 км по различни настилки на пътя - нема такъв мотор ;)
Минах и през бордюрите на Дружба в София - все едно съм на асфалта... ;D
Ясно е, че ТДМ вече не го произвеждат, но има алтернативи и трябва да се примирим - нЕма как.
Апропо - Трейсър-а е абсолютно градско чедо, не бих си го взел, а и не ми харесва, не мисля че е наследник на ТДМ...
-
ТДМ няма наследник, поне в това сме на едно мнение !
-
Значи е крайно време да се огледаме за нещо подобно (а даже може и да е и по-добро) :-)
-
Заглеждам се по всичко, но само ТДМ може да застане под мен...
-
Заглеждам се по всичко, но само ТДМ може да застане под мен...
Тихо ротен, че ще те прочете половинката ти и ще стане страшно :D
-
Тя знае че имам любовница така че споко ;D
-
Как се гледкат само :)
-
Като изключим, че чупи метъра по грозен фейс...трейсъра е уникална машинка :)
-
И все пак това печели по точни :) и Ротко да ме извинява ама...кой каза, че трябва да се кара в джунглата??
-
И все пак това печели по точни :) и Ротко да ме извинява ама...кой каза, че трябва да се кара в джунглата??
"Това" печели отвсякъде ;)
И както казват от Ямаха „Този мотор е създаден за приключения" - повече няма нужда от коментар. :D
Кажи само кое му е уникалното на Трейсър-а, като изключим новия двигател? ;D
Разбрах, че сте го тествали. Споделете и тук как се държи :P
-
Трейсъра - Двигател и управление...след него ТДМа ми се видя като трактор, тежък и трудно маневрен :)
С двама души в спортен режим, изпреварването се случва още преди да си го помислиш. Дори и при по-висока предавка отлепя предната гума. В същото време, се усеща адски стабилен. И при цялото раздаване на газ разхода едва стигна 5.4л. Иначе казано при нормално каране няма да надвишава 4.5л/100км. Сериозен минус са му спирачките...направо ги няма никви в сравнение с тенерето. Което за кубатурата си даде също много приличен разход 5.7л по същия маршрут със същото раздаване, но бях сам. Много по-удобен с фабричната седалка, също толкова стабилен и с достатъчно мощност в спортния режим. Три степени на тракшън контрол, според желанието на всеки. И да доста подходящ за нашите магистрали, на които имам чувството, че ТДМ ще се разпадне ако го карам с такава скорост.
-
Павка ти същия Tracer ли си карал с който бях през уикенда :o
-
То има ли друг :)
-
Уууу, много ми харесва.... ;D
-
Трейсъра - Двигател и управление...след него ТДМа ми се видя като трактор, тежък и трудно маневрен :)
Че е по тежък TDМ-a да, но не е по трудно маневрен.
С двама души в спортен режим, изпреварването се случва още преди да си го помислиш. Дори и при по-висока предавка отлепя предната гума.
Факт!
В същото време, се усеща адски стабилен.
Само ако говориш за влизане в завой с по висока скорост иначе не съм на същото мнение. Стабилен е само до 170-180 км/ч, след това кормилото с таз висока предница и това зверче което са сложили за двигател става адски лек и според мен без демпфер по нашите пътища с висока скорост си е голяма беля.
И при цялото раздаване на газ разхода едва стигна 5.4л. Иначе казано при нормално каране няма да надвишава 4.5л/100км.
Не си се постарал, аз го закотвих на 5.6/100 сам и то почти не съм включвал спортния режим, много агресивен ми идва и трудно ще прощава грешки.
Сериозен минус са му спирачките...направо ги няма никви в сравнение с тенерето.
Те тука ме уби, спира зверски добре с двама на него(щях да прескоча Еужени от задната седалка), на мокро също спираше много хубаво.
-
Пичове, време ви е да си купите шосейки...
Само да напомня че Идеята ТДМ е за туристически мотор...
Агресивно каране, високи скорости, нещо объткахме нещата.
Въпреки това ви го пожелавам от сърце щом толкова го харесвате
-
Аз останах малко разочарован, концепцията му е сбъркана :o
Хубав, мощен двигател, много добре балансиран качен на рама която е нещо средно между турист и супер-мото.
А и тия метални стъпенки с твърдо окачване как гъделичкат ;D ;D ;D
-
Ротен ама и ти четеш през редовете. Днес между другото пак си мислех за теб и за тенерето докато карах от към нас, един от доста луксозните квартали на Сф...бе при тия пътни условия. И не знам къде видя, че сме си избрали Трейсъра. Така като гледам феновете на тенерето се увеличават. Сравненията в скоростно отношение и мощ са пряко свързани с туристическия мотор - имащ нужда при сериозно натоварване като килограми с двама пътника и много багаж, както и сериозен километраж на ден, да може да се справи без усилия. и в края на деня да не се чувстваш разглобен. А сам знаеш колко по-приятно е като имаш доволно мощ под задника, изпреварвайки тирове по завоите в Италия...
-
Правилно си чета Павка.
За това недоразомение изобщо не говоря...
Супер Тенерето е страхотен мотор, в това спор няма, и ако живеехме в друга държава може би щеше да е различно.
Цената му според мен обаче го прави неизползваем...
Ако се кара основно по Европа и човек не е фен на лошите пътища, да дадеш почти двойно за мотор от рода на Джиес ...
Относно силата, тя никога не ми е липсвала дори и с 3вдето...
-
Ако се кара основно по Европа и човек не е фен на лошите пътища, да дадеш почти двойно за мотор от рода на Джиес ...
Джи Ес-а е почти двойно по скъп бре ротко, визирам моделите 2015г. ;)
-
Джи Ес-а е почти двойно по-скъп... ;)
Отколкото Super Tenere. 28 хилки срещу 37 без екстрите си е фрапираща разлика, само за да ти стои емблемата на BMW на резервоара ;D
Веско, малко не съм съгласен с теб. На твоя принцип Европа-та може и със скутер да я обиколиш (примери много) ;)
За Трейсъра сме на едно мнение, но за Тенере-то шма извиняваш ;D Моторът е прекрасен дори само за асфалт :P
Другия вариант е, да не те разбираме какво точно искаш да кажеш, за което се извинявам предварително ;)
-
Ако имаше нови ТДМ в магазина, те щаха да са с 10 хиляди по ефтини от тенерето. Пак казвам, то е страхотна машина но ако парите не бяха проблем.
В държавата в която живеем обаче, аз не бих го мислил изобщо...
И моля, обиколки на Европа със скутер...
Не говорим за мазохизъм, все пак моторът трябва да може да отиде навсякъде.
Пак казвам, ако имах пари за Тенерето нямаше да мисля много...
-
Харесаха ми и двата мотора, много леко се карат, а километража на тенерето все едно лъже :))). А как бих обиколил Европа със скутеееер, ебати кефа би било. Само 5 месеца ми трябват и със Симсон бих тръгнал.
-
Харесаха ми и двата мотора, много леко се карат, а километража на тенерето все едно лъже :))). А как бих обиколил Европа със скутеееер, ебати кефа би било. Само 5 месеца ми трябват и със Симсон бих тръгнал.
5 месеца или пари за 5 месеца?
Ти така или иначе си безработен ;D ;D ;D
-
Хората с Веспи обикалят света бе :)
Ротен, тук говорим хипотетично, едва ли някой се е засилил да взима мотор нов от магазина, все още никой не е ударил джакпота :)
Но работим по въпроса за финансиране ;)
А и все някой грък си е купил и може скоро да разпродават на безценица :) :) :)
-
Така да, ама не се надявай много...
Аз ще работя за някоя 900 от последните години
-
Така да, ама не се надявай много...
За джакпота ли? не се надявам, или поне не докато не започна да пускам фишове ;D ;D ;D
-
Пускането на фиш е едно добро начало ;)
-
Райкофф, нали знаеш приликата между гражданския брак и лотарията? :-) В лотарията човек има шанс и да спечели ... така че - павката още има шансове, ти вече си женен :D
-
Райкофф, нали знаеш приликата между гражданския брак и лотарията? :-) В лотарията човек има шанс и да спечели ... така че - павката още има шансове, ти вече си женен :D
Ха ха ха, това не го знаех ама ще го имам в предвид. Хареса ми лафа но е за друга тема. "хумор и сатира"
А по темата .... И АЗ СЪМ ЗА ТЕНЕРЕТО , изглежда мноооого добре. Само ако ротния смени марката не знам к'во ще правим с ТДМ БЪЛГАРИЯ???
За щастие съм вече с БРАК и нямам шанса да се кача на нов мотор от магазина. А и моя си го харесвам много , не ми трябва повече. (за сега)
МТ-09 ..... не съм го карал, но ми изглежда 2 идеи по-нисък от ТДМ. Което лично за мен е недостатък :)
-
http://www.yamahamotorsports.com/sport/models/fj-09
http://www.yamaha-motor.eu/bg/products/motorcycles/mt/mt-09-tracer.aspx#gallery=image|image=http://cdn.yamaha-motor.eu/product_assets/2015/MT09TR/950-75/2015-Yamaha-MT09-Tracer-EU-Lava-Red-Static-002.jpg
Някой може ли да ми каже каква е разликата между двата ?
-
В сайта пише един мотоциклет с две лица...
Според мен е кофа с ла...
Е, знаете ме колко го обичам.
Вместо да продължат една легенда,Ямаха решиха да копират другите опитвайки се да обясняват как едва ли не са първи в нов клас...
-
Мисълта ми беше че на места Tracer-a го водят MT-09 на места FJ-09
-
Е, тук запознатите колеги ще отговорят
-
За хАмериканския пазар Тресърчето се води FJ-09. И по принцип с доста модели от марката е така.
В Ямаха България ако поръчате части за мотор, произведен за Америка - ще ударите на греда.
Не знам к'во все им пречи да са като другите и каква е логиката да се променя името само заради американците.
Луда работа... ;D
-
Основната разлика на европейския с хамериканския пазар е, че изискванията за сигурност и газове са различни и може би от там идват и различните наименования на еднакви мАторе.
-
Според мен Трейсъра е по интересен мотор за забавление и разходки до 400-500 км . Сигурен съм ,че като му падне цената на 5-6 000 лв ще започне да се харесва много повече в България ,защото навсякъде другаде е така. В момента се продава с такава сила в Европа , а и не само че не могат да смогнат с доставките особенно в Италия/изпреварват БМВ по продажби / сигурно защото са много гадни ;D ;D ;) .
П.с. Да раздвижа малко темата
-
Eййй , мери си си думите !!!! :( ;D ;D ;D
-
Купете си по един и пак ще си говорим...
Да сравняваш 900 с Трейдъри когато се говори за туризъм е безумие !
Силен двигател с може би невероятни показатели това не го оспорвам, но след това всичко свършва...
Е, все пак всеки има право на мнение...
-
По интересен от Тенерето бре , а иначе между Трейсър , Тенере и ТДМ няма много общи неща според мен но всъщност това му е хубавото има избор за всеки .
-
Мноого се бях запалил по тоя трейсър ей....толкова се бях запалил, че дори не отидох на тестдрайва, че като се познавам.....
Даже като пихме по ракия с жената, тя ме офертира да се ориентирам натам - към трейсъра (сериозно съм бре)
Естествено отказах и така събраха повече точки - но това е друга тема :)
От сухите проби - трейсъра ми е по-удобен от тдм (Ротен да прощаваш за малките букви :-P )
външния вид - ми...става...то трудно има туристически мотори с голям кръгъл фар :)
като минуси мога да кажа по-малкия резервоар
по-малък клиренс - и без това ТДМ-а е нисичък мотор
тия моменти и коне доколкото ги дават са на по-високи обороти, където аз карам само като се мъча да дрифтвам по хлъзгавите отсечки край офиса...
разликата в теглото не е нещо, което си струва да му се обърне внимание
по-къс е от тдм
След направения анализ (към края на салатата) реших че новата моторетка няма да ми донесе повече километри или радост
И така семейният бюджет спести едни 16-17К лв (без допълнителните джиджафки)
Сега остава да измисля откъде биха могли да дойдат тия 16-17к лв :D :D
-
;D ;D ;D ;D
-
Колеги, за мен е важно да имам пари за бензин, а за нов мотор само от лотарията ;)
-
..не е точно така..със старата любов се разделих след директно съпостсвяне на разхода за гориво с тдм-а..
Да ти кажа, от 6.5-7 да слезеш на 4,5-5..ми удеща се че имаш пари за бензин :P
-
Такаа,а да си хвърлил между 13 и 18 Бона за желаното моторче и после да стои в гаража, че няма пари даже и за 5 на 100 ;)
-
Аз ако имам толкова пари, ще се оженя бе!
Няма ги дам за желязо
-
Аз ако имам толкова пари, ще се оженя бе!
Няма ги дам за желязо
Сакън на такива приказки, това само излишни разходи.
Както казва Габровеца: "За какво ми е жена, това само разходи!"
;D ;D ;D ;D ;D
-
Оф, то конкуренцията е жестока..жената ,,vs колата vs мотора..
-
Ама нещо не ме разбрахте, то лошо няма ама както писах, от лотарията ;)
-
Ми..то и жената е с лотария ;D
-
Утре е неделя пуснете по едно тото . ;)
-
Ми..то и жената е с лотария ;D
В грешка си, в лотарията имаш шанс едно към 16 милиона да спечелиш :-)
-
Отклоняваме се от темата. Говорим или по- точно пишем, за нещо над което имаме контрол. Стига с тези жени! ;) Хубавото при новите мотори е надеждността при дълги пътувания. Аз точно по тази причина избягвам да излизам често от БГ. Все пак 4 ТХ- а е на16 години и близо 80к км. :)
-
Ба, аз пп-скоро със мотор ще тръгна занякъде,че с тел и клещо ще го оправя..тия сегашните с толкова електроника.бъгне ли се,със зДрав механично мотор,седиш на пътя!
П.с.
Моят е на 50000( вече), ноопределено умножавам по 3
От новите мотори, харесвам основно абс " работещ и в завои", опцията за контрпл на тракшъна..и термометърчето за темп. На въздуха :o
-
Отклоняваме се от темата. Говорим или по- точно пишем, за нещо над което имаме контрол. Стига с тези жени! ;) Хубавото при новите мотори е надеждността при дълги пътувания. Аз точно по тази причина избягвам да излизам често от БГ. Все пак 4 ТХ- а е на16 години и близо 80к км. :)
Това също бе една от причините да мина към сегашната си моторетка
-
Едо, ти сигурен ли си, че е по-добре нова машина за дълги пътувания??? 4тх може да го разглобиш с едно гедоре на пътя. не съм сигурен, че мтто може. километрите не важат, ако се поддържа. (но като се замисля, на ротния как му умря мотора, че той основен ремонт му направи май?!?!) та новите коли мотори се правят да издържат еди колко си години и тва е и по-лошото, имат много китайска електроника. и връщайки се към темата, трейсъра изобщо не е туристичски матор за дълго :)
-
..Отидоха си доста машини в близките години.. Просто тряс и дотам.
Павката правилно е разбрал какво казва Едо.
Знам, че може да стане така и при мен, но съм спокоен. Който трябва да се удави няма да се обеси.
Иначе за 4ТХ какво мога да кажа.. - оставял ме е автомобил на пътя, влак, автобус също, но 4ТХ ме е возил винаги докъдето съм искал и обратно, и ги считам за корави и прекрасни машини. Но няма вечни неща, за съжаление.
-
Така е много си прав въпреки , че не е гаранция по някога си е въпрос на късмет но със сигурност е добре да си с мпс на малко километри , години и собственици . ;D ;D ;D
-
А на колко от вас им се е налагало да си ремонтират моторите на пътя ?
п.с. Хайде не се срамувайте :)
-
На мен ми се е налагало за три години три пъти да го правя на пътя . Наречетего късмет но това е .
-
От ремонт до ремонт има разлика..
П.с.
То гроздето кисело май,ама..тия новите мотори са все по-уеднаквени, също като колите..
Та уж ямаха,ма мое я лифсн,я сузуки да има отдолу :)
-
На мен ми се е налагало за три години три пъти да го правя на пътя . Наречетего късмет но това е .
Какви ремонти ?
-
Май избягахме от темата...
Фактите показват че по продажби МТ е много добър мотор, истината е обаче че е съвсем различен клас и няма място за сравнение с ТДМ камо ли да му бъде наследник.
Все пак ще се радвам който иска да го кара да може да си го позволи-аз няма да се сърдя :)
-
Два пъти късах жило на съеденителя и един път късах колянов вал ;D ;D ;D .
-
при последното каране из румъния имаше такъв в групата.върви яко,ама като седнах на него ми идва малък като визия.иначе три режима на каране и много електроника.ама и мойта 19 год машинка не се даде нито на вървене а на разход ги бих всички.само за последните 13 месеца е на над 20 000 км и все в чужбина.от друга страна за парите които струва трейсъра може да се вземе наистина як мотор .
-
От друга страна за парите които струва трейсъра може да се вземе наистина як мотор
Дай пример за такъв .
-
От друга страна за парите които струва трейсъра може да се вземе наистина як мотор
Дай пример за такъв горе долу в същите години.
-
Накарахте ме да си спомня за тестовото каране на Ямаха, за режимите на работа на двигателя (макар тогава тестовият мотор да не беше Tracer).
Накарахте ме също така да погледа и спецификациите му. И ако трябва да бъдем обективни ето моите изводи:
- габарити и тегло: почти еднакви - Трейсъра е с 2 см. по къс. , теглото им в "мокро" състояние почти еднакво
- окачване - TDM900 по ендуро ориентиран, ако може така да се каже - ъгъла на предницата му е по подходящ за неравности, (има само 1 градус разлика в сравнение с Трейсъра), клиренса му е около 3 см. повече. Хода на очакването му е с около 2см. по-малък, което го прави също по-неподходящ за по неравни пътища.
- двигател - TDM-a е ориентирам към по-спокойно каране - 88 Nm въртящ момент и 85 коня, срещу 88 Nm и 115 коня за Трейсъра - явно неговият двигател е по-високо оборотен. И да нормално - все пак има по-малки бутала (най-малкото)
- кво остана...визия - аналогична. Трейсъра има по-модерен изострен вид, но една усещане за една идея по-малки габарити.
Може и да сте ги писали тези неща по напред във страницата, но не ми се търси.
Освен това - Ленд Роувър спряха модел с 40 ГОДИНИ ИСТОРИЯ, щото новите индийски собственици така решили. Що Ямаха да не спрат модел с 30 годишна история.
Пък и нали ТДМ България продължава да пише история, така че не виждам що трябва Трейсъра да ни е крив :-)
- а да относно електрониката - що Трейсъра да има повече електроника? Просто същата електроника, която има 900-ката е по-гъвкава и може да се променя от таблото, а при по-старите машини трябва лаптоп да се направят промените. Да, това може би включва няколко датчика повече. Нека по-запознатите тук да допълнят или коригират нещо, но не ми се струва много по-различен от към възли и агрегати.
Не е толкова различен като Ауди 80 от 1989 с карбуратор и Ауди А4 20016 с пиезокристални дюзи и променливо газоразпределение (примерно).
(https://s5.postimg.org/m3a3oztef/image.jpg) (https://postimages.org/) (https://s5.postimg.org/63rg5fxcn/image.jpg) (https://postimages.org/)
-
От друга страна за парите които струва трейсъра може да се вземе наистина як мотор
Дай пример за такъв горе долу в същите години.
https://www.motoscout24.ch/it/motos/yamaha--tracer?make=195&model=2362&sort=price_asc&st=1&vehtyp=60
и
https://www.motoscout24.ch/it/motos/triumph--tiger?make=185&model=1325&sort=price_asc&st=1&vehtyp=60&yearfrom=2014
Ама това второто си е мое мнение, кой каквото си го влече ;)
-
Тоя Евгени ви размъги главите с тая марка бельо
-
Адаш, Триумфа и ТДМ-а имат нещо общо (странно звучи да сравнявам Марка с Модел мотоциклети, но...).
За ТДМа знаем, че не е масов мотоциклет в България, но е многоцелеви и надежден екземпляр. Триумфа, според мнения от хора карали 100-тици хиляди километри марката, казват точно същото - Супер надежден мотоциклет. И другото общо е, че предлагам доста спрямо цената на пазара в сравнение с други модели на конкурентни марки.
Ники и Петя скоро ще могат да кажат нещо повече от личен опит.
-
От друга страна за парите които струва трейсъра може да се вземе наистина як мотор
Дай пример за такъв горе долу в същите години.
https://www.motoscout24.ch/it/motos/yamaha--tracer?make=195&model=2362&sort=price_asc&st=1&vehtyp=60
и
https://www.motoscout24.ch/it/motos/triumph--tiger?make=185&model=1325&sort=price_asc&st=1&vehtyp=60&yearfrom=2014
Ама това второто си е мое мнение, кой каквото си го влече ;)
+1 и за Триумфа :D
-
Тук може да се прави сравнение за стойката върху мотора - http://cycle-ergo.com/
-
Може би този ::) - https://www.motoscout24.ch/de/motorraeder/-ducati--multistrada?allmakes=1&make=115&model=1281&st=2&typename=1200&vehtyp=60
-
Може би този ::) - https://www.motoscout24.ch/de/motorraeder/-ducati--multistrada?allmakes=1&make=115&model=1281&st=2&typename=1200&vehtyp=60
Страдата си е класика, но е малко по-висок клас от това което обсъждаме.
А и на мен ми е много голям :-[ :-[ :-[
-
Така си е