ТДМ България държи новият рекорд за най-много Yamaha TDM на едно място.

Author Topic: MT-09 Tracer 2015 - хайде да се заяждаме...  (Read 28315 times)

Offline apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 990
Re: MT-09 Tracer 2015 - хайде да се заяждаме...
« Reply #90 on: September 10, 2017, 17:46 »
Ба, аз пп-скоро със мотор ще тръгна занякъде,че с тел и клещо ще го оправя..тия сегашните с толкова електроника.бъгне ли се,със зДрав механично мотор,седиш на пътя!
П.с.
Моят е на 50000( вече), ноопределено умножавам по 3

От новите мотори, харесвам основно абс " работещ и в завои", опцията за контрпл на тракшъна..и термометърчето за темп. На въздуха  :o
« Last Edit: September 10, 2017, 17:48 by apollo11 »

Offline georgidobrich

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 683
  • TDM 900 2006
Re: MT-09 Tracer 2015 - хайде да се заяждаме...
« Reply #91 on: September 10, 2017, 22:24 »
Отклоняваме се от темата. Говорим или по- точно пишем, за нещо над което имаме контрол. Стига с тези жени! ;) Хубавото при новите мотори е надеждността при дълги пътувания. Аз точно по тази причина избягвам да излизам често от БГ. Все пак 4 ТХ- а е на16 години и близо 80к км. :)

Това също бе една от причините да мина към сегашната си моторетка
TDM 900 2006

Offline Павката

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 865
  • Yamaha TDM900
Re: MT-09 Tracer 2015 - хайде да се заяждаме...
« Reply #92 on: September 11, 2017, 12:01 »
Едо, ти сигурен ли си, че е по-добре нова машина за дълги пътувания??? 4тх може да го разглобиш с едно гедоре на пътя. не съм сигурен, че мтто може. километрите не важат, ако се поддържа. (но като се замисля, на ротния как му умря мотора, че той основен ремонт му направи май?!?!) та новите коли мотори се правят да издържат еди колко си години и тва е и по-лошото, имат много китайска електроника. и връщайки се към темата, трейсъра изобщо не е туристичски матор за дълго :)
TDM - Turn the Dreams to Memories ! ! !

Offline rednikmarto

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 111
  • 0884 840 531
Re: MT-09 Tracer 2015 - хайде да се заяждаме...
« Reply #93 on: September 11, 2017, 14:04 »
..Отидоха си доста машини в близките години.. Просто тряс и дотам.
Павката правилно е разбрал какво казва Едо.
Знам, че може да стане така и при мен, но съм спокоен. Който трябва да се удави няма да се обеси.

Иначе за 4ТХ какво мога да кажа.. - оставял ме е автомобил на пътя, влак, автобус също, но 4ТХ ме е возил винаги докъдето съм искал и обратно, и ги считам за корави и прекрасни машини. Но няма вечни неща, за съжаление.
« Last Edit: September 11, 2017, 14:21 by rednikmarto »
фен на Yamaha TDM 850 / 900

Offline BADANCHO

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 168
Re: MT-09 Tracer 2015 - хайде да се заяждаме...
« Reply #94 on: September 11, 2017, 14:45 »
Така е много си прав  въпреки , че не е гаранция  по някога си е въпрос на късмет но със сигурност е добре да си с мпс на малко километри , години и собственици . ;D ;D ;D

Offline georgidobrich

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 683
  • TDM 900 2006
Re: MT-09 Tracer 2015 - хайде да се заяждаме...
« Reply #95 on: September 11, 2017, 18:01 »
А на колко от вас им се е налагало да си ремонтират моторите на пътя ?

п.с. Хайде не се срамувайте :)
TDM 900 2006

Offline BADANCHO

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 168
Re: MT-09 Tracer 2015 - хайде да се заяждаме...
« Reply #96 on: September 11, 2017, 19:25 »
На мен ми се  е налагало за три години три пъти да го правя на пътя . Наречетего късмет но това е .

Offline apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 990
Re: MT-09 Tracer 2015 - хайде да се заяждаме...
« Reply #97 on: September 11, 2017, 19:34 »
От ремонт до ремонт има разлика..
П.с.
То гроздето кисело май,ама..тия новите мотори са все по-уеднаквени, също като колите..
Та уж ямаха,ма мое я лифсн,я сузуки да има отдолу :)

Offline georgidobrich

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 683
  • TDM 900 2006
Re: MT-09 Tracer 2015 - хайде да се заяждаме...
« Reply #98 on: September 11, 2017, 20:29 »
На мен ми се  е налагало за три години три пъти да го правя на пътя . Наречетего късмет но това е .

Какви ремонти ?
TDM 900 2006

Offline Веселин Куршумов (Ротко)

  • 0877554119
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2332
  • Не са ми нужни 235 причини, за да избера TDM...
Re: MT-09 Tracer 2015 - хайде да се заяждаме...
« Reply #99 on: September 12, 2017, 07:38 »
Май избягахме от темата...
Фактите показват че по продажби МТ е много добър мотор, истината е обаче че е съвсем различен клас и няма място за сравнение с ТДМ камо ли да му бъде наследник.
Все пак ще се радвам който иска да го кара да може да си го позволи-аз няма да се сърдя :)
TDM is my lifestyle, my destiny, my religion ...

Offline BADANCHO

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 168
Re: MT-09 Tracer 2015 - хайде да се заяждаме...
« Reply #100 on: September 12, 2017, 12:13 »
Два пъти късах жило на съеденителя и един път късах колянов вал  ;D ;D ;D .

Offline niki 1961

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 69
Re: MT-09 Tracer 2015 - хайде да се заяждаме...
« Reply #101 on: September 14, 2017, 22:45 »
при последното каране из румъния имаше такъв в групата.върви яко,ама като седнах на него ми идва малък като визия.иначе три режима на каране и много електроника.ама и мойта 19 год машинка не се даде нито на вървене а на разход ги бих всички.само за последните 13 месеца е на над 20 000 км и все в чужбина.от друга страна за парите които струва трейсъра може да се вземе наистина як мотор .

Offline BADANCHO

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 168
Re: MT-09 Tracer 2015 - хайде да се заяждаме...
« Reply #102 on: September 15, 2017, 10:59 »
От друга страна за парите които струва трейсъра може да се вземе наистина як мотор

Дай пример за такъв .

Offline BADANCHO

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 168
Re: MT-09 Tracer 2015 - хайде да се заяждаме...
« Reply #103 on: September 15, 2017, 10:59 »
От друга страна за парите които струва трейсъра може да се вземе наистина як мотор

Дай пример за такъв  горе долу в същите години.

Offline Judas_Priest

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 300
Re: MT-09 Tracer 2015 - хайде да се заяждаме...
« Reply #104 on: September 15, 2017, 11:28 »
Накарахте ме да си спомня за тестовото каране на Ямаха, за режимите на работа на двигателя (макар тогава тестовият мотор да не беше Tracer).
Накарахте ме също така да погледа и спецификациите му. И ако трябва да бъдем обективни ето моите изводи:
- габарити и тегло: почти еднакви - Трейсъра е с 2 см. по къс. , теглото им в "мокро" състояние почти еднакво
- окачване - TDM900 по ендуро ориентиран, ако може така да се каже - ъгъла на предницата му е по подходящ за неравности, (има само 1 градус разлика в сравнение с Трейсъра), клиренса му е около 3 см. повече. Хода на очакването му е с около 2см. по-малък, което го прави също по-неподходящ за по неравни пътища.
- двигател - TDM-a е ориентирам към по-спокойно каране - 88 Nm въртящ момент и 85 коня, срещу 88 Nm и 115 коня за Трейсъра - явно неговият двигател е по-високо оборотен. И да нормално - все пак има по-малки бутала (най-малкото)
- кво остана...визия - аналогична. Трейсъра има по-модерен изострен вид, но една  усещане за една идея по-малки габарити.

Може и да сте ги писали тези неща по напред във страницата, но не ми се търси.
Освен това - Ленд Роувър спряха модел с 40 ГОДИНИ ИСТОРИЯ, щото новите индийски собственици така решили. Що Ямаха да не спрат модел с 30 годишна история.
Пък и нали ТДМ България продължава да пише история, така че не виждам що трябва Трейсъра да ни е крив :-)

- а да относно електрониката - що Трейсъра да има повече електроника? Просто същата електроника, която има 900-ката е по-гъвкава и може да се променя от таблото, а при по-старите машини трябва лаптоп да се направят промените. Да, това може би включва няколко датчика повече. Нека по-запознатите тук да допълнят или коригират нещо, но не ми се струва много по-различен от към възли и агрегати.

Не е толкова различен като Ауди 80 от 1989 с карбуратор и Ауди А4 20016 с пиезокристални дюзи и променливо газоразпределение (примерно).





« Last Edit: September 15, 2017, 11:38 by Judas_Priest »

 

SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal