YAMAHA TDM България
		YAMAHA TDM БЪЛГАРИЯ => Подобрения => Topic started by: Веселин Куршумов (Ротко) on January 14, 2024, 22:53
		
			
			- 
				Накратко с прости думи за лаиците като мен. 
 Оригиналното реле работи на следния принцип. Когато акумолатора е зареден и консумацията е малка, то започва да грее като реотан и така излишния ток се освобождава от мотора ( разбирачите да не се смеят ) под формата на топлина.
 Това натоварва алтернатора ( така наречената звезда ) и е една от причините той да си отива.
 Грешката идва от производителите които са сложили по-силен алтернатор и по-лошо реле регулатор.
 За да се удължи живота на звездата, може да се подмени реле регулатора с нов който работи по различен начин. Когато тока е излишен, то просто прекъсва веригата и алтернатора не произвежда ( не подава ) ток. Това води до по-ниска температура на работа, по-малко натоварване и по-дълъг живот.
 Ето и идеята на цялата тема.
 В Пловдив има едно момче което прави такива релета. Освен това той и пренавива изгорели алтернатори ( беше спрял да го прави ) Аз лично мисля да си поръчам такова реле. От Пловдив сме 3ма с такива помисли. Други желаещи?
 
 
- 
				Какви пари излиза това реле?
 Има ли гаранция?
 Да, на много от моторите принципа е тоя - работят със семистори "на късо"
 Това е едно много смотано в техническо отношение решение, което не знам защо масово се практикува ...
 И аз си тормозя главата с него, понеже "LED-вам" мотора, което ми сваля доста от консумацията ...
- 
				95% от алтернаторите на този свят са такива - не само на моторите. Причините са много, но основната е, че са адски дуракоустойчиви спрямо електронните си конкуренти.
 Те са си изчислени като хората за стандартните консуматори. В момента, в който почнем да мод-ваме (ЛЕД светлини,етц) - тогава ние го изкарваме от баланс.
 И да, ако искаш модификации по големите консуматори - подмяната е задължителна.
- 
				И да, ако искаш модификации по големите консуматори - подмяната е задължителна.
 
 
 Ами то това важи и за модификациите намаляващи общата консумация.
 Но така или иначе класическата схема на мото алтернаторните регулатори има своите сериозни основания, като най- важното според мен е многократно намаляване на риск от презареждане на акумулаторната батерия.
- 
				Деси от Пловдив кара ТДМ 900 със стандартно осветление. Без каквито и да е излишни консуматори. Знам и за друг такъв мотор който също скапа звездата. Трудно може да се каже защо става. Според мен основния проблем при алтернатора е че работи при много висока температура и направо се изпича. Ако мотора се кара в градска среда а не за дълги пътувания става още по зле. Реле-регулатора който го щади, му дава време за почивка. Колкото и да е кратко то, това вероятно би удължило експлоатацията и живота на алтернатора. 
 На първо четене такова реле излиза около 150 лв. ( оригинално чисто ново от подобен тип е двойно и повече )
 Не знам дали би имало ефект, но си мисля че може и да успеем да договорим по-добра цена ако дадем по-голяма поръчка.
- 
				Момци,знам че съм хубавец, но моля ползвайте ваши снимки :)
			
- 
				Здравейте и за много години! 
 
 Статора на 900-ката е 26% по мощен (респективно (и може да бъде) натоварен) от на 4TX и още повече от на 3VD.
 Топлинните загуби в него за единица време ще са 126% спрямо статора на 4TX и още повече от 3VD при същата конструкция на двигателя и к.п.д. на самия генератор!
 Извода за мен е по най-бързия начин да се сложи правилния регулатор, преди стандартния регулатор да успее да изпече статора.
 Правилните са Shindengen SH775 (вж. pdf-а) или други на същия принцип (нешунтиращи или също наричани серийни).
 Бях се наканил да сваля моя регулатор и да го дам за преработка още декември 2023, но се замотах по разни други дейности и ще е сега в новата година.
 
 П.П. При 900-ките трябва общата консумация на електричество да се държи по-ниско от възможностите на статора!
 Това че статора може да дава 31.5А/5000 оборота не значи че е добре да ги ползваме!
 Трябва да не се натоварва повече от 25А примерно.
 В този случай намалена консумация и с нешунтиращ регулатор статора ще работи устойчиво дългосрочно.
 
 П.П. (още един)
 а) Ако само си намалим консумацията и си караме с фабричния регулатор - значи нищо не сме разбрали от горенаписаното. И е тъй щото фабричния регулатор поема излишната електроенергия донатоварвайки статора и пак същото.
 
 б) Ако си сложим "сериен" регулатор (нешунтиращ) и си караме със фабричния статор на 900-ка, има вариант отново да го опечем ако прекалим с консуматорите и ползваме равна или над 31.5А консумация! Този статор е прекалено мощен за конструкцията на двигателя!
 
 в) Какво ще стане ако сме със статор от 4ТХ и със стандартния регулатор от 900-ка, ами нищо лошо стига да сме в рамките на позволените му 25А/5000 оборота. Това е така защото конструкцията на тези двигатели явно се справя със статори до 25А/5000 оборота без проблем. Проблема става със по-мощния статор на 900-ка 31.5А/5000 оборота. Ако имаше конструктивни мерки да се охлажда статора достатъчно, нямаше да става проблем. Когато се обърне каруцата пътища много.
 
 
- 
				 :)  :)  Да допълня Веско! Онзи ден се видях с Марто от Пловдив, който прави въпросните "нешунтиращи" релета(регулатори). Има ги налични със същия корпус, букси и монтажни отвори, тоест не се налага да се преправя оригиналното ;)! Цената на регулатора е 155 лв., а за пренавиване на звезда - 150 лв.  В комбинация се ползва и намаление от 30 лв. от общата цена! Ако поръчаме повече регулатори може да ползваме допълнителна отстъпка. За целта, който има желание да се сдобие с такъв регулатор да напише тук, ще се наложи и да се уточни дали мотора е с автоматично палене на фарове или с ръчно. 
 При възникване на допълнителни въпроси и уточнения 0889099001 - аз
 п.п Това за автоматичните фарове е дълго за писане и е за всеки слчай ;)! Крайната цена на регулатора ще разберем при заявена бройка!
 п.п Събираме желаещи до 21.01.24 неделя!
- 
				Георги Николов София 1 бр регулатор - ръчни фарове,  2 бр звезди;
 Радослав Райков София 1 бр регулатор - автоматични фарове;
- 
				Георги Николов София 1 бр регулатор - ръчни фарове,  2 бр звезди;
 Радослав Райков София 1 бр регулатор - автоматични фарове;
 Мартин Петков Пловдив 1 бр. регулатор - автоматични фарове;
 Станимир Щерев Пловдив 1бр. регулатор - автоматични фарове;
 
- 
				Георги Николов София 1 бр регулатор - ръчни фарове,  2 бр звезди;
 Радослав Райков София 1 бр регулатор - автоматични фарове;
 Мартин Петков Пловдив 1 бр. регулатор - автоматични фарове;
 Станимир Щерев Пловдив 1бр. регулатор - автоматични фарове;
 Веселин Куршумов Пловдив 1 бр. регулатор - не знам за какви фарове да е.
- 
				Кънчо Кънев 1 бр. регулатор - полуавтоматични фарове /Шах с пешката :) /
 Принципно беше и е със автоматични, но комутирания ток влиза в едно от допълнителните релета което в нормално затвореният контакт има "вързан" един "енджъл айс" а в другият е късата светлина.
 
 П.С.
 Не виждам какво значение има дали фаровете се "палят" през реле или с ключ ... освен ако напрежението се качва бавно при което "автоматичния фар" ще стартира със известно закъснение ...
- 
				,
			
- 
				А ето и как изглежда въпросното реле(регулатор)
			
- 
				1.Георги Николов София -1бр регулатор - ръчни фарове,  2 бр звезди;
 2.Радослав Райков София -1 бр регулатор - автоматични фарове;
 3.Мартин Петков Пловдив - 1бр. регулатор - автоматични фарове;
 4.Станимир Щерев Пловдив -1бр. регулатор - автоматични фарове;
 5.Веселин Куршумов Пловдив -1бр. регулатор - не знам за какви фарове да е.
 6.Кънчо Кънев  Стара загора -1бр регулатор (Ако съм объркал града, Кънчо Кънев да ме поправи)
- 
				Кънчо Кънев 1 бр. регулатор - полуавтоматични фарове /Шах с пешката :) /
 Принципно беше и е със автоматични, но комутирания ток влиза в едно от допълнителните релета което в нормално затвореният контакт има "вързан" един "енджъл айс" а в другият е късата светлина.
 
 П.С.
 Не виждам какво значение има дали фаровете се "палят" през реле или с ключ ... освен ако напрежението се качва бавно при което "автоматичния фар" ще стартира със известно закъснение ...
 
 Има  значение и как се палят автоматично, в единия случай се палят с подаването на контакт а в другия след като регулатора започне да зарежда (wink)  тоест след като заработи двигателя  в варианта с палене на фаровете след като заработи двигателя се добавя допълнителен елемент към регулатора(релето) При нашите мотори това не е необходимо тъй като автоматичните фарове се палят с подаването на контакт. Въпреки че не съм специалист надявам се поне до някъде да съм внесъл яснота;D
 п.п до колкото разбрах Кавазакито е с палене на фаровете след като двигателя заработи. Не ми се  иска пък и нямам капацитет да навлизам в по детайлна дискусия
- 
				
 1.Георги Николов София -1бр регулатор - ръчни фарове,  2 бр звезди;
 2.Радослав Райков София -1 бр регулатор - автоматични фарове;
 3.Мартин Петков Пловдив - 1бр. регулатор - автоматични фарове;
 4.Станимир Щерев Пловдив -1бр. регулатор - автоматични фарове;
 5.Веселин Куршумов Пловдив -1бр. регулатор - не знам за какви фарове да е.
 6.Кънчо Кънев  Стара загора -1бр регулатор (Ако съм объркал града, Кънчо Кънев да ме поправи)
 Активен
 7. Данчо Пловдив- 1 бр регулатор - автоматични фарове .
- 
				
 6.Кънчо Кънев  Стара загора -1бр регулатор (Ако съм объркал града, Кънчо Кънев да ме поправи)
 Активен
 
 
 
 Това "Активен" ако се смени със "автоматични фарове" всичко ще е точно.
 
 Има  значение и как се палят автоматично, в единия случай се палят с подаването на контакт а в другия след като регулатора започне да зарежда (wink)  тоест след като заработи двигателя  в варианта с палене на фаровете след като заработи двигателя се добавя допълнителен елемент към регулатора(релето) При нашите мотори това не е необходимо тъй като автоматичните фарове се палят с подаването на контакт. Въпреки че не съм специалист надявам се поне до някъде да съм внесъл яснота;D
 п.п до колкото разбрах Кавазакито е с палене на фаровете след като двигателя заработи. Не ми се  иска пък и нямам капацитет да навлизам в по детайлна дискусия
 
 
 Моите фарове реално се палят от релето чрез ECU. Вътре има логически тригер който управлява релето за фаровете. /"сработва" при установяване на работещ двигател/ Не знам каква е връзката с регулатора ???
 Той и в двата случая си е 5-проводен и няма много общо със системата за осветлението.
 Виж в схемата. Регулатор/изправителя е под номер "3"
 Всичко което касае осветителната уредба е в бяло, а останалото е в сиво.
 
- 
				1.Георги Николов София -1бр регулатор - ръчни фарове,  2 бр звезди;
 2.Радослав Райков София -1 бр регулатор - автоматични фарове;
 3.Мартин Петков Пловдив - 1бр. регулатор - автоматични фарове;
 4.Станимир Щерев Пловдив -1бр. регулатор - автоматични фарове;
 5.Веселин Куршумов Пловдив -1бр. регулатор - не знам за какви фарове да е.
 6.Кънчо Кънев  Стара загора -1бр регулатор (Ако съм объркал града, Кънчо Кънев да ме поправи)
 Активен
 7. Данчо Пловдив- 1 бр регулатор - автоматични фарове .
 8. Васил Макавеев Пловдив - 1бр. регулатор- автоматични фарове.
- 
				Разбира се че съм от най-хубавият град  ;)
 
- 
				Разбира се че съм от най-хубавият град  ;)
 
 
 Хм, аз пък мислех, че си от Стара Загора ...
 Just kidding :D
- 
				1.Георги Николов София -1бр регулатор - ръчни фарове,  2 бр звезди;
 2.Радослав Райков София -1 бр регулатор - автоматични фарове;
 3.Мартин Петков Пловдив - 1бр. регулатор - автоматични фарове;
 4.Станимир Щерев Пловдив -1бр. регулатор - автоматични фарове;
 5.Веселин Куршумов Пловдив -1бр. регулатор - не знам за какви фарове да е.
 6.Кънчо Кънев  Стара загора -1бр регулатор (Ако съм объркал града, Кънчо Кънев да ме поправи)
 Активен
 7. Данчо Пловдив- 1 бр регулатор - автоматични фарове .
 8. Васил Макавеев Пловдив - 1бр. регулатор- автоматични фарове.
 9. Деси Пловдив -1бр. регулатор автоматични фарове.
 
- 
				Кога можем да ги очакваме ??
			
- 
				Здравейте, 
 
 Пишете ме и мен за 1бр. регулатор- автоматични фарове.
 Димитър Георгиев- Пловдив
- 
				1.Георги Николов София -1бр регулатор - ръчни фарове,  2 бр звезди;
 2.Радослав Райков София -1 бр регулатор - автоматични фарове;
 3.Мартин Петков Пловдив - 1бр. регулатор - автоматични фарове;
 4.Станимир Щерев Пловдив -1бр. регулатор - автоматични фарове;
 5.Веселин Куршумов Пловдив -1бр. регулатор - не знам за какви фарове да е.
 6.Кънчо Кънев  Стара загора -1бр регулатор (Ако съм объркал града, Кънчо Кънев да ме поправи)
 Активен
 7. Данчо Пловдив- 1 бр регулатор - автоматични фарове .
 8. Васил Макавеев Пловдив - 1бр. регулатор- автоматични фарове.
 9. Деси Пловдив -1бр. регулатор автоматични фарове.
 10. Димитър Георгиев- Пловдив - 1 бр. регулатор автоматични фарове.
- 
				1.Георги Николов София -1бр регулатор - ръчни фарове,  2 бр звезди;
 2.Радослав Райков София -1 бр регулатор - автоматични фарове;
 3.Мартин Петков Пловдив - 1бр. регулатор - автоматични фарове;
 4.Станимир Щерев Пловдив -1бр. регулатор - автоматични фарове;
 5.Веселин Куршумов Пловдив -1бр. регулатор - не знам за какви фарове да е.
 6.Кънчо Кънев  Стара загора -1бр регулатор (Ако съм объркал града, Кънчо Кънев да ме поправи) Активен
 7. Данчо Пловдив- 1 бр регулатор - автоматични фарове .
 8. Васил Макавеев Пловдив - 1бр. регулатор- автоматични фарове.
 9. Деси Пловдив -1бр. регулатор автоматични фарове.
 10. Димитър Георгиев- Пловдив - 1 бр. регулатор автоматични фарове.
 11.Иво Георгиев-ВИНКИ-1бр.регулатор-автоматични фарове.
- 
				Публикации: 85
 Пред винкела всички сме равни
 Профил Ел. поща Лично
 1.Георги Николов София -1бр регулатор - ръчни фарове,  2 бр звезди;
 2.Радослав Райков София -1 бр регулатор - автоматични фарове;
 3.Мартин Петков Пловдив - 1бр. регулатор - автоматични фарове;
 4.Станимир Щерев Пловдив -1бр. регулатор - автоматични фарове;
 5.Веселин Куршумов Пловдив -1бр. регулатор - не знам за какви фарове да е.
 6.Кънчо Кънев  Стара загора -1бр регулатор (Ако съм объркал града, Кънчо Кънев да ме поправи) Активен
 7. Данчо Пловдив- 1 бр регулатор - автоматични фарове .
 8. Васил Макавеев Пловдив - 1бр. регулатор- автоматични фарове.
 9. Деси Пловдив -1бр. регулатор автоматични фарове.
 10. Димитър Георгиев- Пловдив - 1 бр. регулатор автоматични фарове.
 11.Иво Георгиев-ВИНКИ-1бр.регулатор-автоматични фарове.
 12. Христо Дюлгеров-Сливен - 2 бр. Регулатор-автоматични фарове.
 13. Денислав Христов - Габрово - 1 бр. Регулатор автоматични фарове.
- 
				Реле регулаторите ще са готови към края на следващата седмица - 10.02 Окончателната цена  за 1бр е 140лв всички ще бъдат с елемент за автоматични фарове (ставата и с тези. които са  ръчни) Ще ги платим при взимането, тоест Веско ще ги вземе :D Аз ще се погрижа за парите от София и региона, Веско от Пловдив и останалите градове
 п.п По - късно ще има допълнителна информация как ще съберем парите
- 
				Аз ще се сборя с Майните, с братята от Сливен и Варна и с Кънчо от Стара Загора. Ще се чуя и с Винки да видим него в коя група го слагаме :)
 Кой се записал записал. Ако има още желаещи да направят една добра промяна по мотоциклета си - участвайте пак в следващия тираж :)
 
- 
				Аз ще се сборя с Майните, с братята от Сливен и Варна и с Кънчо от Стара Загора. Ще се чуя и с Винки да видим него в коя група го слагаме :)
 Кой се записал записал. Ако има още желаещи да направят една добра промяна по мотоциклета си - участвайте пак в следващия тираж :)
 
 Хайде пък сега, не навлизай в чужда територия  ;D! Винкеландия си е към София !
- 
				Аз ще се сборя с Майните, с братята от Сливен и Варна и с Кънчо от Стара Загора. Ще се чуя и с Винки да видим него в коя група го слагаме :)
 Кой се записал записал. Ако има още желаещи да направят една добра промяна по мотоциклета си - участвайте пак в следващия тираж :)
 
 Хайде пък сега, не навлизай в чужда територия  ;D! Винкеландия си е към София !
 
 
 До сега не бях виждал двама да се конкурират да ги бие перничанин ... :D
- 
				Неделя 9.00 среща в сладкарницата на Лекси ( този път ще дойда ) за всички майни които са си поръчали релета. 
			
- 
				Има шанс да дойда отново за да те проверя  :P 
			
- 
				Ще  те чакам този път!
			
- 
				Стоката е у мен.
 Утре изпраюам за София.
 На Майните раздаването ще е в неделя на кафето ( мястото вече е ясно )
 В Стара Загора ще съм на 12 и 14 със сигурност ( след 17.00 )
 Останаха братята  :D с които ще се уговоря след малко.
- 
				Отлично.
			
- 
				Моето го монтирах изглежда много качествено .
			
- 
				Време е за новия списък:
 
 a. Alexandru Radoy - Румъния - 2 бр. регулатор
 b. Osman Somuncu - Турция - 1 бр. регулатор
 
 
 1. Йордан Куршумов - Пловдив -  1 бр. регулатор
 2. Стефан Балабанов - Пловдив - 1 бр. регулатор
 3. Светослав Атанасов - Поморие - 1 бр. регулатор
 4. Николай Караилиев - Панагюрище -1 бр. регулатор
 5. Йордан Петров - Летница - 1 бр. регулатор
 6. Маргарит - Варна - 1 бр. регулатор
 7. Борето - Търново - 4 бр. регулатори
 8. Светослав Станиславов - Аксаково - 1 бр. регулатор
 9. Иван Димитров - София - 1 бр. регулатор
 10. Велимир Духлев - Божурище - 1 бр. регулатор
 11. Живко - Пловдив - 1 бр. регулатор
 12. Петър Павлов - Костенец - 1 бр. регулатор
 13. Добри - Пловдив - 1 бр. регулатор
- 
				Краен срок 29 Февруари. Да няма после сърдити  ;)
			
- 
				Време е за новия списък:
 
 a. Alexandru Radoy - Румъния - 2 бр. регулатор
 b. Osman Somuncu - Турция - 1 бр. регулатор
 с. Митко - Атина - 1 бр. регулатор
 
 1. Йордан Куршумов - Пловдив -  1 бр. регулатор
 2. Стефан Балабанов - Пловдив - 1 бр. регулатор
 3. Светослав Атанасов - Поморие - 1 бр. регулатор
 4. Николай Караилиев - Панагюрище -1 бр. регулатор
 5. Йордан Петров - Летница - 1 бр. регулатор
 6. Тошко - Първенец - 1 бр. реле регулатор
 7. Борето - Търново - 4 бр. регулатори
 8. Светослав Станиславов - Аксаково - 1 бр. регулатор
 9. Иван Димитров - София - 1 бр. регулатор
 10. Велимир Духлев - Божурище - 1 бр. регулатор
 11. Живко - Пловдив - 1 бр. регулатор
 12. Петър Павлов - Костенец - 1 бр. регулатор
 13. Добри - Пловдив - 1 бр. регулатор
 14. Ники Aiwa - София - 1 бр. регулатор
 15. Олег Младенов - Перник - 1 бр. регулатор
 16. Николай Генов - Кубрат - 1 бр. реле регулатор
- 
				a. Alexandru Radoy - Румъния - 2 бр. регулатор
 b. Osman Somuncu - Турция - 1 бр. регулатор
 с. Митко - Атина - 1 бр. регулатор
 d. Dragoslav Bresjanac - Beograd - 1 бр. реле регулатор
 
 
 1. Йордан Куршумов - Пловдив -  1 бр. регулатор
 2. Стефан Балабанов - Пловдив - 1 бр. регулатор
 3. Светослав Атанасов - Поморие - 1 бр. регулатор
 4. Николай Караилиев - Панагюрище -1 бр. регулатор
 5. Йордан Петров - Летница - 1 бр. регулатор
 6. Тошко - Първенец - 1 бр. реле регулатор
 7. Борето - Търново - 4 бр. регулатори
 8. Светослав Станиславов - Аксаково - 1 бр. регулатор
 9. Иван Димитров - София - 1 бр. регулатор
 10. Велимир Духлев - Божурище - 1 бр. регулатор
 11. Живко - Пловдив - 1 бр. регулатор
 12. Петър Павлов - Костенец - 1 бр. регулатор
 13. Добри - Пловдив - 1 бр. регулатор
 14. Ники Aiwa - София - 1 бр. регулатор
 15. Олег Младенов - Перник - 1 бр. регулатор
 16. Николай Генов - Кубрат - 1 бр. реле регулатор
 17. Яни - Бургас - 1 бр. реле регулатор
 18. Антон Чернев - Ямбол - 1 бр. реле регулатор
- 
				a. Alexandru Radoy - Румъния - 2 бр. регулатор
 b. Osman Somuncu - Турция - 1 бр. регулатор
 с. Митко - Атина - 1 бр. регулатор
 d. Dragoslav Bresjanac - Beograd - 1 бр. реле регулатор
 
 
 1. Йордан Куршумов - Пловдив -  1 бр. регулатор
 2. Стефан Балабанов - Пловдив - 1 бр. регулатор
 3. Светослав Атанасов - Поморие - 1 бр. регулатор
 4. Николай Караилиев - Панагюрище -1 бр. регулатор
 5. Йордан Петров - Летница - 1 бр. регулатор
 6. Тошко - Първенец - 1 бр. реле регулатор
 7. Борето - Търново - 4 бр. регулатори
 8. Светослав Станиславов - Аксаково - 1 бр. регулатор
 9. Иван Димитров - София - 1 бр. регулатор
 10. Велимир Духлев - Божурище - 1 бр. регулатор
 11. Живко - Пловдив - 1 бр. регулатор
 12. Петър Павлов - Костенец - 1 бр. регулатор
 13. Добри - Пловдив - 1 бр. регулатор
 14. Ники Aiwa - София - 1 бр. регулатор
 15. Олег Младенов - Перник - 1 бр. регулатор
 16. Николай Генов - Кубрат - 1 бр. реле регулатор
 17. Яни - Бургас - 1 бр. реле регулатор
 18. Антон Чернев - Ямбол - 1 бр. реле регулатор
 19. Богдан Табаков - София - 1 бр. Реле регулатор
 
- 
				a. Alexandru Radoy - Румъния - 2 бр. регулатор
 b. Osman Somuncu - Турция - 1 бр. регулатор
 с. Митко - Атина - 1 бр. регулатор
 d. Dragoslav Bresjanac - Beograd - 1 бр. реле регулатор
 
 
 1. Йордан Куршумов - Пловдив -  1 бр. регулатор
 2. Стефан Балабанов - Пловдив - 1 бр. регулатор
 3. Светослав Атанасов - Поморие - 1 бр. регулатор
 4. Николай Караилиев - Панагюрище -1 бр. регулатор
 5. Йордан Петров - Летница - 1 бр. регулатор
 6. Тошко - Първенец - 1 бр. реле регулатор
 7. Борето - Търново - 4 бр. регулатори
 8. Светослав Станиславов - Аксаково - 1 бр. регулатор
 9. Иван Димитров - София - 1 бр. регулатор
 10. Велимир Духлев - Божурище - 1 бр. регулатор
 11. Живко - Пловдив - 1 бр. регулатор
 12. Петър Павлов - Костенец - 1 бр. регулатор
 13. Добри - Пловдив - 1 бр. регулатор
 14. Ники Aiwa - София - 1 бр. регулатор
 15. Олег Младенов - Перник - 1 бр. регулатор
 16. Николай Генов - Кубрат - 1 бр. реле регулатор
 17. Яни - Бургас - 1 бр. реле регулатор
 18. Антон Чернев - Ямбол - 1 бр. реле регулатор
 19. Богдан Табаков - София - 1 бр. Реле регулатор
 20. Миро - Варна - 1 бр. реле регулатор
 21. Ангел Гогов - Коматево - 1 бр. реле регулатор
 22.                - Кюстендил - 1 бр. реле регулатор
 23. Марин - Панагюрище - 1 бр. реле регулатор
- 
				И този проект приключи. 
			
- 
				Здравейте. Кой от първите поръчали релета, вече го е монтирал и има отзиви?
			
- 
				Аз. Работи. Често "швъка" между 14,00 и 14,3 като по-често задържа около 14,2. Всичко това без включен фар /при мен може да се изключва/ като тогава свети едно "слаботелесно" диодно ДХО, както и двата габарита които също са LED Когато включа фара който също е LED и товари със около 13W почва да колебае между 13,9 и 14,1. Когато в "микса" добавя и фара за дълги който също е LED и е с мощност 18W плюс LED халогрните които са два по 10W всеки, показанията рядко достигат 14.0 Обикновено тогава поддържа 13,8-13,9. 
 С две думи наистина доста "швъка" за разлика от оригиналният който като "забие" на 14,5 и не мърда, а при натоварване пада и задържа на 14,2
 Това е при мен.
- 
				Здраевйте, доста интересна тема и за съжаление я виждам късно. Преди около 2 години правих моята "звезда" при Марто от Пловдив. 09.2023 я правих отново в София. Моят мотор за това време е изминал около 7000км, само градско (карам го основно в града за да си върша работа). С удоволствие бих експериментирал с такова реле-регулатор. Може ли номера на Марто, че съм го загубил? Съмнява ме да се направи отново колективна поръчка. 
			
- 
				Мисля, че може да се поръча още едно реле, без проблем.
 Жоро Николов ще каже каква е договорката с човека в майналенд.
- 
				Здравейте. Взех поредните 15 бр. релета и имам обещанието че и последните 7 ше са готови до 10 Май. Надявам се да се видим на рекорда и да си ги вземете лично.