ТДМ България държи новият рекорд за най-много Yamaha TDM на едно място.

Author Topic: Крик за ТДМ  (Read 2869 times)

Offline grus

  • Newbie
  • *
  • Posts: 18
Крик за ТДМ
« on: May 12, 2018, 16:36 »
Здравейте отново.
Ще ми се да сменя маслото на предните колове.  По разгледах,  разбрах,  че може и без да се разглобяват,  а само от някаква пробка да се източи и после да се налее отгоре,  но за целта трябва да вдигна предницата за да освободя пружините от натоварване. 
И ето къде запънах - как?  С какъв крик?  Къде да стъпи този крик.  Разглеждам умувам ама то няма желязо отпред където да го сложа да стъпи.  На двигателя не ми се ще и реших да питам кой как се спраея с това.

Offline xx22xx22

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 340
Re: Крик за ТДМ
« Reply #1 on: May 12, 2018, 16:44 »
На изпускателните с подложка
Крик за кола става

Offline apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 990
Re: Крик за ТДМ
« Reply #2 on: May 12, 2018, 17:03 »
..и нямат пробна з източване.. ;)
Тоя винт отдолу е за да фиксира клапата за рибаунда..
Щеш-нещеш,ще сваляш
П.с.
Гъсока имА стойказа трипътника- аЗ неговата ползвах!
Като източих маслото,пуснах една водоструйка в коловете, не е истина какво изтече! После промивка с малко масло и тогава налях новото..

Re: Крик за ТДМ
« Reply #3 on: May 12, 2018, 20:03 »
Като източих маслото,пуснах една водоструйка в коловете....
Водоструйка в коловете е голям риск, можеше с  газ за горене или с нафта да ги промиеш, ако не са ти изсъхнали добре рискуваш да има капки вода в новото масло... И ти е изтекло масло пресечено с вода - там няма какво да се отлага като мръсотия и упражнението май е били безсмислено  ;)

Коловете нямат пробка за източване, трябва демонтаж. С подложка под колекторите пък рискувате да ги повредите и огънете, най-добре е със стойка за трипътника.

Offline Веселин Куршумов (Ротко)

  • 0877554119
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2332
  • Не са ми нужни 235 причини, за да избера TDM...
Re: Крик за ТДМ
« Reply #4 on: May 12, 2018, 23:44 »
На 900 няма пробка, но на 850 има...
Въпреки това, коловете трябва да се демонтират за да се работи по лесно.
Можеш спокойно да го подпреш на колекторите с подложка както колегата спомена.
Другият вариант е да се върже за с въжета за греда на тавана, асмалък и други подобни.
Лично аз си купувам малко повече от маслото за предницата и промивам с него.
TDM is my lifestyle, my destiny, my religion ...

Offline apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 990
Re: Крик за ТДМ
« Reply #5 on: May 13, 2018, 07:34 »
Аз ги бях промивал на стария с друго масло..но определено с водоструйка та е по-добре! После с масло като се промие,каквото и да е останало от водата,излиза..  ;) това щото нямам пробки.. като има ,може и с промивка, боне добре и да  се припомпи окачването за да мине отвсякъде промивното масло..
Абе,най-добре си е да се свалят и огледат като хората..

Offline Judas_Priest

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 300
Re: Крик за ТДМ
« Reply #6 on: May 14, 2018, 08:04 »
Две анкерни куки на тавана на гаража. Така съм решил проблема. Ако искаш двигаш цялата муцуна на мотора. Ако искаш подпираш на пачи крак, вдигаш отстрани и оак цялата предница е във въздуха. А вдигането - с колани за затягане на багаж.

 

SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal