ТДМ България държи новият рекорд за най-много Yamaha TDM на едно място.

Author Topic: Зачеряваване на кривки и прекъсване на оборотите  (Read 5904 times)

Offline Тодор Карев

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 55
  • RevsYourHeart TDM900
Някакви идей от какво може да се появи този проблем при ТДМ 900 2002 г. Мотора е със спортен филтър и наскоро го почиствах и смазах както си му е реден не за първи път го правя на К&N филтър , съмнява ме или някоя свещ или по вероятното да съм прекалил със спрея за филтъра и да не пропуска достатъчно въздух.Ще съм благодарен за изразено мнение или ако някой се е срещал с този проблем.

Offline apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 990
Ако те съмнява филтъра,свали го за пробата
Друго за което се сещам е,че сега си му обърнал внимание..

Offline Тодор Карев

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 55
  • RevsYourHeart TDM900
Добре но защо накъсва оборотите и дори огасна при осв8бождаване по енерция

Offline apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 990
Първо пробвай без филтъра..
Ся, и теб аконте стисна за гърлото,ще опетлаеш походката  ;D
П.с.
Ако сецването не го е имало преди да пипаш филтъра,причината е там;
Отделно може сложиш едно бардалче в бензина,при мен имаше ефекта  "УАУ"

Offline fena

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 114
  • TDM 900
От както сложих K&N филтъра и моя гасне  когато не е стигнал работна температура и държи малкко по ниски обороти, но такива проблеми с кривките и прекъсването нямам.

Offline Ради Райков

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1718
За кой модел става на въпрос, ако е 4тх или 3 vd може да има нужда от настройка на карбовете с K&N филтъра.

От както сложих K&N филтъра и моя гасне  когато не е стигнал работна температура и държи малкко по ниски обороти, но такива проблеми с кривките и прекъсването нямам.

Фенче, и аз я имам таз драма, но ме съмнява, че TPS-а е тръгнал, а не от филтъра  :o

Offline Kris_inc

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 318
  • Kawasaki Versys 1000
Ради, 5PS е написал човека. А за филтъра - аз съм с BMC и драми с оборотите нямам.

Offline georgidobrich

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 683
  • TDM 900 2006
Някакви идей от какво може да се появи този проблем при ТДМ 900 2002 г. Мотора е със спортен филтър и наскоро го почиствах и смазах както си му е реден не за първи път го правя на К&N филтър , съмнява ме или някоя свещ или по вероятното да съм прекалил със спрея за филтъра и да не пропуска достатъчно въздух.Ще съм благодарен за изразено мнение или ако някой се е срещал с този проблем.

Ако си от София, ще ти услужа с филтър и свещи за проба (мисля че си пазя старите работещи свещи, но утре ще проверя)...
TDM 900 2006

Offline Николай 'Goose' Иванов

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 560
  • LZ1GSE
    • Il grande idiota
Кривките стават червени от бедна смес. К§Н филтъра е доста по-отворен и пуска много повече въздух, задължително като се мине на такъв - настройка на сместа на газ анализатор, за да работят нещата като хората.
Старите карбураторни са по-зле, там иска смяна на жигльори ... :-)
In God we trust, all others must submit an X.509 Certificate

Offline xx22xx22

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 340

Offline apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 990
Той клапана ще се чува..па чак да гасне..

Причина може и да е термодатчика на въДуха/антифриза
Като загрее мотора,врътни му празник ход на 1200-1300
« Last Edit: March 02, 2018, 15:11 by apollo11 »

Offline georgidobrich

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 683
  • TDM 900 2006
Момци...айде малко по-сериозно

На всички е ясно че проблема е с горивната смес, но Ники каза "богата"

Сега дали ТПС, дали, клапан дали ретроградния меркурий....не е ясно
Но е ясно че човека е напоил филтъра, що го филмитирате.
Запушен филтър=богата смес - гаснене

Айде да се почне от лесното към трудното...
TDM 900 2006

Offline apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 990
..той ще гасне и от бедна ;) и ще грее кривките от бедна
Преди да пробва без филтъра и да ни осведоми откога греят я червено тръбите,ние тук само боб може да хвърляме с наличната информация

Offline Тодор Карев

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 55
  • RevsYourHeart TDM900
Далеч съм от София , тези дни ще махна филтъра и ще пиша,всичко което съм правил преди този проблем беше обслужване на филтъра който е слаган много отдавна от стария собственик и не е имало проблеми , смених и маслото и масления филтър и исках да направя едно завойче преди да стане студено и ми прекъсваше карах го по малко от 1 км. и го прибрах вчера го запалих в гаража и едни прекъсващи обороти подаваш му малко газ и теква лава по кривките

Offline apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 990
Пиши пак като махнеш филтъра..май си се олял с маслото!
П.с.
Прането го правя с обезмаслител и четка за дрехи..
Омасляването го правя двустранно,колкото да порозовее( с к&н масло) филтъра,но леко!

 

SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal