ТДМ България държи новият рекорд за най-много Yamaha TDM на едно място.

Author Topic: Кой със какви гуми е оборудвал своя TDM(марка)  (Read 81810 times)

Offline Kris_inc

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 318
  • Kawasaki Versys 1000
Ако се кара само в България 20+ хиляди километра не са проблем за спорт-туринг гума. Преди 9-10 години с Pilot Road 2 на Хорнет навъртях 30к и имаше още много ресурс в тях, но с каране по родните пътища и от време на време в Сърбия. Като ходих до Австрия, малко Италия и прибиране през Хърватска и Черна Гора сложих нови гуми денят преди тръгването и след 3500 км. поне 30% от задната гума си бяха отишли.

Offline georgidobrich

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 683
  • TDM 900 2006
Ако се кара само в България 20+ хиляди километра не са проблем за спорт-туринг гума. Преди 9-10 години с Pilot Road 2 на Хорнет навъртях 30к и имаше още много ресурс в тях, но с каране по родните пътища и от време на време в Сърбия. Като ходих до Австрия, малко Италия и прибиране през Хърватска и Черна Гора сложих нови гуми денят преди тръгването и след 3500 км. поне 30% от задната гума си бяха отишли.
България се пътува с по-малко багаж, това също оказва влияние
TDM 900 2006

Offline Павката

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 865
  • Yamaha TDM900
BT023 още съм с миналогодишните, на 15 000км са вече. Екстра си дрифтат по софийския ламинат, онзи ден на дъжд...то с тоя пясък и прахоляк все тая с каква гума си, но там където беше само вода, са си екстра. Довечера и утре ще има тест на дъжд в Гоце Делчев.  Въпрос на начин на каране и свикване, ако питате мен. Аз със задна гума от хондата на Диаметъра обиколих цяла Хърватска...като предна на ТДМа ;) и си ми беше добре. Голямо вталясване с тия дотове, все едно пистарки ръчкате на макс  ;D ;D ;D карайте си крото и разумно и все тая с каква гума сте.

:) САМО ЕДИН МЕСЕЦ ОСТАНА  ! ! !  :)                                                        
TDM - Turn the Dreams to Memories ! ! !

Offline Павката

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 865
  • Yamaha TDM900
BT023 тест на дъжд след 15 000км пробег ... веднъж поднесе задната на маркировка, София - Гоце Делчев - София  400км вчера и днес, средна скорост 90км/ч ...
TDM - Turn the Dreams to Memories ! ! !

Offline apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 990
То след 40 л, не остана ни прах,ни масло по асфалта вече, та си е ок карането ;)

Offline Vlaad

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 420
След драмата около новите гуми, равносметката е следната:
Вече старият чифт Дънлоп изкара около 28000км. може би имаха още живот, за да изкарат до 30000, но нямаше смисъл.
Новите са Pirelli Angel GT, може би ще го продам с тях (Ротния, да не чете)
Всички известни гумаджии Ади95, Еди мото център, Мотобум, та дори и ЕМ комплект 33, ме отрязаха, като питах за смяна, имали много работа, предварителни записвания или не им работи сервиза.
Тази сутрин, без никакви уговорки и обаждания отидох при тези момчета:
https://www.google.com/maps/@42.661356,23.391217,3a,48.7y,238.76h,87.34t/data=!3m5!1e1!3m3!1s3EvU2UmXRvCFhKXpegtjlw!2e0!6s%2F%2Fgeo3.ggpht.com%2Fcbk%3Fpanoid%3D3EvU2UmXRvCFhKXpegtjlw%26output%3Dthumbnail%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26thumb%3D2%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D147.33858%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100
Оказа се, че предната ми джанта е правена и то не особено добре. Заварявана, пилена- недопилена, крива тук там, последното може и мое дело да е, все пак имаме страхотни пътища с чудесни дупки, в които може да тестваш здравината на джантите си и окачването.
Чудеха се, как не ми е изпускала гумата до сега, позагладиха неравностите, смениха ми винтилите (това аз си го пожелах), оказа се, че и тези с които съм, не били за тия джанти.
До сега не ми бяха обръщали внимание на тези неща. Сменял съм по 3 пъти всяка гума и нищо.
И то в сервизи, занимаващи се основно с мотори.
Та си мисля, как може, да работиш в такъв сервиз и дори да не споменеш на собственика на мотора, че нещата с гумите и джантите не са наред.
Пиша всичко това, за да имате едно наум, когато ходите в специализирани сервизи, но не ви дават дори да гледате, като ви сменят гумите или правят нещо друго по мотора.
Тези пичове ме викнаха, показаха ми какво не е наред, смениха и балансираха гумите, смениха и винтилите и пооправиха предната. Всичко това, за 1 час без предварителна уговорка и баламосване,
Взеха ми 67 лв. , като 5 от тях бяха за тежести (може би малко се изхвърлиха тук), 20 бяха за винтили (имаха и обикновени за по 2 лв. но избора си беше мой).
Реално взимат по 21 лв на гума, като по- голямата част от тях са за демонтаж и монтаж на мотора.
Ако не греша е нещо от рода на 7лв. - демонтаж, 7 лв. - смяна и баланс, 7 лв. - монтаж.
Това е. Ще се видим след 2 седмици и половина :)

Offline Vlaad

  • Administrator
  • Sr. Member
  • *****
  • Posts: 420

Offline Kris_inc

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 318
  • Kawasaki Versys 1000
Първи впечатления на сухо от BT31 ... не особено добри, опита да им изпързаля при относително леко спиране пред пешеходна пътека, опита и да ми изпързаля в завой при относително ниска скорост ...  На текущото време загрява бавничко, явно ще трябва да си поиграя с налягането :)

Гъсок, дай отзив за 31-ците след няколко месеца каране.

Offline Николай 'Goose' Иванов

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 560
  • LZ1GSE
    • Il grande idiota
За съжаление не можах да я покарам като хората преди мотора да сплете копита, но първите впечатления - не е лоша гума, държи прилично, но роуд смарт 2-ката май беше по-добре
In God we trust, all others must submit an X.509 Certificate

Offline xx22xx22

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 340
Първо каране с Avon Trailrider .

Усещам се залепен за асфалта и мотора поляга в завой значително по-отзивчиво ( на около 16 С )
Лекото потропване в следствие на едрата шарка не е проблем а по-скоро особеност .
Сравнено с BT23 и Dunlop Smartroad2 мисля че са по-добрият избор (за мен де ).
Интересно ми е  как ще се държат на мокро ,където би трябвало да им е силата , и какъв километраж ще отхвърлят .

Offline apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 990
Дивершъна на бащата е обут с avon roadrider mk2 и... Гума като гумА;
Вече 3та година е с тях и малко хлъзгат на мокро(мотора си е принципно куц кон, та...)
П.с.
Честито за новите гуменетки и дано има къде да ги разтъпчеш тая година!


Offline Ради Райков

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1718
Avon не се славят с добро сцепление на мокро, доно тези се опровергаят слуховете :)

Offline xx22xx22

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 340
От Trailrider се очаква нещо различно според писанията , но тепърва ще го доказваме .
Не че очаквам с нетърпение първият дъжд на мотора .. ;)

Offline xx22xx22

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 340
След 6 000 км с Trailrider - страхотни гуми и за сухо и за мокро и за черно ( въпреки че са само 90/10) .
Единствено мократа маркировка не им понася  >:(

От Побит камък тръгнах за Орцево , но пристигнах след 50-тина км и няколко часа в Гостун . ;)
Снимките не могат да онагледят високата трудност на прехода  ;) и лекото полягане е най-малкото с което се разминах
« Last Edit: July 27, 2020, 14:23 by xx22xx22 »

Offline Ради Райков

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1718
Единствено мократа маркировка не им понася  >:(
Тя май на никоя гума не понася  :o

 

SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal