ТДМ България държи новият рекорд за най-много Yamaha TDM на едно място.
Отстъпки в Снабтех - лагери и инструменти
Честито !И двата болта отвиваш.
И аз четох нещо по въпроса за съединителя, но нещо не мога да си го обясня.Нали вискозитета е същия?Явно е нещо свързамо с добавките в различните масла. Или пък нещо на молекулярно ниво...
Quote from: haymana on January 14, 2016, 18:49И аз четох нещо по въпроса за съединителя, но нещо не мога да си го обясня.Нали вискозитета е същия?Явно е нещо свързамо с добавките в различните масла. Или пък нещо на молекулярно ниво...Нещата са безбожно прости - в автомобилните масла има антифрикционни съставки - тефлон, молибден и други подобни. Съединителя на мотора обаче е в маслена вана => тези добавки се лепят по феродовите дискове на съединителя, те почват да се пързалят вместо да зацепват и ... voila ;-) Имаш си перфектно смазан двигател, само дето не можеш да тръгнеш с него заради буксуващия съединител :-)