ТДМ България държи новият рекорд за най-много Yamaha TDM на едно място.

Author Topic: Кой със какви гуми е оборудвал своя TDM(марка)  (Read 81930 times)

Offline apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 990
Само да ви кажа, че на Brigestone T32 e уникална гума.
Само ти кажа, он е залитнал по офроуда, та не е за него т32. Освен ако не стане Т34  :P то поне минава отсЕкъде

Offline Kris_inc

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 318
  • Kawasaki Versys 1000
Само да ви кажа, че на Brigestone T32 e уникална гума.

Единственият им минус за мен е, че задната приключи за 11к, а предната на 14к стана квадратна, иначе имаха уникално сцепление и задната не ми превърташе дори на Софийският асфалт. Сега съм с Т32 GT, които са с малко по-различна шарка и ще видя как се износват, но определено са идея по-твърди и задната има една идея по-слабо сцепление при ускорение спрямо обикновената T32-ka.

Offline Ради Райков

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1718
Само да ви кажа, че на Brigestone T32 e уникална гума.

Единственият им минус за мен е, че задната приключи за 11к, а предната на 14к стана квадратна, иначе имаха уникално сцепление и задната не ми превърташе дори на Софийският асфалт. Сега съм с Т32 GT, които са с малко по-различна шарка и ще видя как се износват, но определено са идея по-твърди и задната има една идея по-слабо сцепление при ускорение спрямо обикновената T32-ka.
Не съм сигурен, че за ТДМ-а има GT версия.

Offline Веселин Куршумов (Ротко)

  • 0877554119
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2332
  • Не са ми нужни 235 причини, за да избера TDM...
Подсилените гуми ( GT ) изкарват няколко хиляди километра повече. Аз не съм забелязъл гумата да се държи по-слабо на пътя, вероятно защото не натискам газта толкова.
TDM is my lifestyle, my destiny, my religion ...

Offline Kris_inc

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 318
  • Kawasaki Versys 1000
Двуцилиндровият двигател развърта една идея по-бавно, което обаче му дава много добро механично сцепление и освен ако не хамалстваш много не превърта задна гума, докато с 4 цилиндровият ако дадеш малко повече газ, най-вече при потегляне от място започва да превърта задната гума.

А Ради е прав, че за 900-ката има GT версия само за предната.

Offline Веселин Куршумов (Ротко)

  • 0877554119
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2332
  • Не са ми нужни 235 причини, за да избера TDM...
Това че няма задна гума GT не е точно така...
TDM is my lifestyle, my destiny, my religion ...

Offline Kris_inc

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 318
  • Kawasaki Versys 1000
Ние обсъждаме Bridgestone T32 и при нея не се предлага GT версията в размер 160/60/17

Offline Веселин Куршумов (Ротко)

  • 0877554119
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2332
  • Не са ми нужни 235 причини, за да избера TDM...
Аха, а по-широкия размер 170 има ли?
TDM is my lifestyle, my destiny, my religion ...

Offline Kris_inc

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 318
  • Kawasaki Versys 1000

Offline Веселин Куршумов (Ротко)

  • 0877554119
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2332
  • Не са ми нужни 235 причини, за да избера TDM...
И цената е добра
TDM is my lifestyle, my destiny, my religion ...

Offline georgidobrich

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 683
  • TDM 900 2006
Аз не мога да разбера, защо 250лв за гума за мотора ми се струва нормално, а като видя 200+ лв гума за колата и ми става болно....
TDM 900 2006

Offline Ради Райков

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 1718
Аз не мога да разбера, защо 250лв за гума за мотора ми се струва нормално, а като видя 200+ лв гума за колата и ми става болно....
Защото са х 4  ;D ;D ;D

 

SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal