YAMAHA TDM България
		YAMAHA TDM БЪЛГАРИЯ => Технически въпроси => Topic started by: georgidobrich on April 11, 2019, 22:26
		
			
			- 
				Здравейте,
 Каква марка семеринги и прахоуловители и плъзгащи втулки ползвате за коловете на 900ки те си ?
 
 Тия дни видях че новото масло в колове се показва да види кой навива масура  :), та явно ще трябва тоя път да направя всичко от А до Я без цигании....
 
 В Ямаха разумни ли са цените на тия консумативи ?
 Чувал съм че арете ги хвалят, но да не би това да е "мотул"-а на семерингите :)
- 
				За 5ps не мога да кажа как са нещата, за 4tx цените на Гари са съвсем поносими :)
			
- 
				https://www.dianamoto.com/index.php?search=%D1%81%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%B8+yamaha+tdm+900&sub_category=1&route=product%2Fsearch&sub_category=true&description=true (https://www.dianamoto.com/index.php?search=%D1%81%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%B8+yamaha+tdm+900&sub_category=1&route=product%2Fsearch&sub_category=true&description=true)
 
 Аз съм с Ariete oт миналата година и за сега нямам оплаквания. Смяната ми се получи, като по учебник.
 Отделно, тия пичове от Диана мото, са доста учтиви и любезни. Освен семерингите, бях поръчал прахоуловители, масло, антифрийз, спирачна течност, иридиеви свещи... Малко след като пуснах поръчката, ми се обади техен представител, да провери за какъв модел съм поръчал нещата и да ги сравни с неговият каталог. Разказа ми за марката Ariete и още полезни неща. Силно препоръчвам.
- 
				За 5ps не мога да кажа как са нещата, за 4tx цените на Гари са съвсем поносими :)
 
 Кой е Гари ?
- 
				За 5ps не мога да кажа как са нещата, за 4tx цените на Гари са съвсем поносими :)
 
 Кой е Гари ?
 
 Местният представител на византийската фирма Мотодинамикс, по-известни като Ямаха България ;D ;D ;D
 Има изложение и той ще е в залата, взимай девойките и направо на щанда на Ямаха  ;)
- 
				За 5ps не мога да кажа как са нещата, за 4tx цените на Гари са съвсем поносими :)
 
 Кой е Гари ?
 
 Местният представител на византийската фирма Мотодинамикс, по-известни като Ямаха България ;D ;D ;D
 Има изложение и той ще е в залата, взимай девойките и направо на щанда на Ямаха  ;)
 
 
 На изложението ходих :-)
 Хареса ми
 И девойките ми харесаха :D :D :D
 
 Мерси за инфото, ще звъня в Ямаха - дано имат налични че ми се иска тая неделя да ги правя
- 
				Ориентировъчните цени в Ямаха са:
 44лв семерингите
 около 60лв прахоуловители
 и около 120лв втулките
 това е за двата кола
 
 Цените по другите места  Диана и мл рейсинг са през 20тина лв
- 
				Мерси за инфото, ще звъня в Ямаха - дано имат налични че ми се иска тая неделя да ги правя
 
 Нямат практика по време на мероприятия да оставят човек в магазина, та се съмнявам, че ще успееш.
 Но все пак, ако греша да ме прощаваш.  ;)
- 
				Актуалните цени в Ямаха
			
- 
				Остава чуденката за втулките....които са още 110 лв в Ямаха....
			
- 
				Мисля че за 270 -80 лв Иво смени всичко при мен + маслото .
 като гледам цените си е супер оферта .
- 
				Някой може ли да услижи с demper rod holder ?  :D
			
- 
				Малко стара тема , но давам полезно инфо
 Ако натиснеш кола пужината се свива и можеш да затегнеш без спец инсртумент
 
 demper rod holder може да бъде сглобен от два удължителя за грдоре -2x8лв + квадрат 19 за 11лв ( за 4tx става въпрос )
- 
				За 900-ка е шпилка с 4 гайки ;)
 За смешни пари направо!
 Направих си го, щото не успях да развия по никакъв начин фиксиращия болт, а нямах ударен инструмент до онзи ден;)
- 
				Колеги потече масло от единия прът на 4тх. Може ли да препоръчате сервиз в източна София (намирам се в Симеоново) за ремонт?
			
- 
				Maргел на Симеоновско 
 
- 
				Здравейте,
 
 Дойде и моя ред да сменя семерингите и да направя ревизия на коловоте TDM 900 2002. Частите ще ги поръчам това е ясно.
 Въпроса е с какво се замества fork seal driver weight 90890-01367 и attachment 90890-01374? Преди 2 години бях мернал една тема в руски форум, но сега не мога да я намеря.
 Може ли информация за диамтъра на гайките и с които може да се държи контра. Имам ударен гайковерт, но за всеки случай да се подготвя.
 
- 
				Ако ще ги правиш е хубаво да смениш и плъзгачите, защото при последната смяна имаха признаци на износване.
 
 
- 
				Feron, направил съм си инструмент за контра - ако си от София, ще ти го дам...
 Дорници за новите семеринги може да заместиш със старите ;)
 П.с.
 Приготви си парцали, обезмаслител(брейк клийнър) , голяма спринцовка (дето да влиза в кола -мисля 50мл ставаше) - по спомен цялата й дължина беше 127мм - точно толкова е нивото на маслото з 900-ка след 2004
- 
				Задължителна смяна на прахоуловителите и зегерките които държът семерингите.
			
- 
				Feron, направил съм си инструмент за контра - ако си от София, ще ти го дам...
 Дорници за новите семеринги може да заместиш със старите ;)
 П.с.
 Приготви си парцали, обезмаслител(брейк клийнър) , голяма спринцовка (дето да влиза в кола -мисля 50мл ставаше) - по спомен цялата й дължина беше 127мм - точно толкова е нивото на маслото з 900-ка след 2004
 
 
 Пацо, писах му на Иво, че ти си човека, който може да го посъветва и да помогне с инструмент, защото си сменял 10-ки пъти :) Много се кефя, защото се грижи подобаващо за бившият ми ТДМ.
- 
				Здрвейте,
 Отново сме на пътя. Сърдечно благодаря на Пламен за помоща ;).
 Накратко какво направих. Поръчах частите от представителство на Ямаха за гр. Пловдив. Вдигнаха си телефона, направиха ми оферта и поръчах частите (оригинални). Имаха налични алтернативни комплекти, но разликата в цената не беше драстична. Получих професионално отношение, което за мен е важно при поръчката. Другите споменати тръговци от тази тема се отнесоха малко ... несириозно, като дори по ОЕМ номера които им пратих, не намериха съвпадения в тяхните системи.
 Частите дойдоха с 4 дни по-рано от обещания срок.
 (https://filedn.com/lzlh6DO0Rmh5e6tahi1dk4V/1.jpg)
 Заложих на маслото на Ямаха, въпреки съветите на Пламен за друга марка. Нямах време да обикалям за другия производител. Ако имам проблеми след време ще го сменя.
 (https://filedn.com/lzlh6DO0Rmh5e6tahi1dk4V/2.jpg)
 Разглобих предницата:
 (https://filedn.com/lzlh6DO0Rmh5e6tahi1dk4V/3.jpg)
 Всичко е почистено и подредено:
 (https://filedn.com/lzlh6DO0Rmh5e6tahi1dk4V/4.jpg)
 Вижда се състояните за втулките, нямаше луфт, но не са скъпи и ги смених:
 (https://filedn.com/lzlh6DO0Rmh5e6tahi1dk4V/5.jpg)
 При сглабянето допуснахме една наивна грешка за която искам да обърна внимание. Жълтата втулка се монтира първа:
 (https://filedn.com/lzlh6DO0Rmh5e6tahi1dk4V/6.jpg)
 Малко снимки от набиването на новите части, метална втулка, смеринг и .... PVC или метална тръба Ф50 пасва идеално:
 (https://filedn.com/lzlh6DO0Rmh5e6tahi1dk4V/7.jpg)
 И малко тестове и полезни съвети от Пламен за настройки :):
 (https://filedn.com/lzlh6DO0Rmh5e6tahi1dk4V/10.jpg)
 
 Забравих да снимам инструмента с които се държи контра и да му взема размери, за да може всеки да си направи.
 
 Сега оставя да го покарам.
 
 П.С. Извинявам се за различните формати на снимките :(, не ми е силната страна, но ще се подобри. Общо двете метални втулки, семерингите, двете метални шайби, зегерките, прахоуловители и маслото 2х0.5л излезе 228лв. Не съм тръсил отстъпки. Време за работа около 4 часа, ако не се бърка. Втория път ще е по бързо.
 
 
 
 
 
- 
				"Забравих да снимам инструмента с които се държи контра и да му взема размери, за да може всеки да си направи." - шпилка със заварени гайки за ключ 27(ако не се лъжа); дължината е колкото кола (не ботуша)