YAMAHA TDM България
YAMAHA TDM БЪЛГАРИЯ => Технически въпроси => Topic started by: georgidobrich on April 11, 2019, 22:26
-
Здравейте,
Каква марка семеринги и прахоуловители и плъзгащи втулки ползвате за коловете на 900ки те си ?
Тия дни видях че новото масло в колове се показва да види кой навива масура :), та явно ще трябва тоя път да направя всичко от А до Я без цигании....
В Ямаха разумни ли са цените на тия консумативи ?
Чувал съм че арете ги хвалят, но да не би това да е "мотул"-а на семерингите :)
-
За 5ps не мога да кажа как са нещата, за 4tx цените на Гари са съвсем поносими :)
-
https://www.dianamoto.com/index.php?search=%D1%81%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%B8+yamaha+tdm+900&sub_category=1&route=product%2Fsearch&sub_category=true&description=true (https://www.dianamoto.com/index.php?search=%D1%81%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B3%D0%B8+yamaha+tdm+900&sub_category=1&route=product%2Fsearch&sub_category=true&description=true)
Аз съм с Ariete oт миналата година и за сега нямам оплаквания. Смяната ми се получи, като по учебник.
Отделно, тия пичове от Диана мото, са доста учтиви и любезни. Освен семерингите, бях поръчал прахоуловители, масло, антифрийз, спирачна течност, иридиеви свещи... Малко след като пуснах поръчката, ми се обади техен представител, да провери за какъв модел съм поръчал нещата и да ги сравни с неговият каталог. Разказа ми за марката Ariete и още полезни неща. Силно препоръчвам.
-
За 5ps не мога да кажа как са нещата, за 4tx цените на Гари са съвсем поносими :)
Кой е Гари ?
-
За 5ps не мога да кажа как са нещата, за 4tx цените на Гари са съвсем поносими :)
Кой е Гари ?
Местният представител на византийската фирма Мотодинамикс, по-известни като Ямаха България ;D ;D ;D
Има изложение и той ще е в залата, взимай девойките и направо на щанда на Ямаха ;)
-
За 5ps не мога да кажа как са нещата, за 4tx цените на Гари са съвсем поносими :)
Кой е Гари ?
Местният представител на византийската фирма Мотодинамикс, по-известни като Ямаха България ;D ;D ;D
Има изложение и той ще е в залата, взимай девойките и направо на щанда на Ямаха ;)
На изложението ходих :-)
Хареса ми
И девойките ми харесаха :D :D :D
Мерси за инфото, ще звъня в Ямаха - дано имат налични че ми се иска тая неделя да ги правя
-
Ориентировъчните цени в Ямаха са:
44лв семерингите
около 60лв прахоуловители
и около 120лв втулките
това е за двата кола
Цените по другите места Диана и мл рейсинг са през 20тина лв
-
Мерси за инфото, ще звъня в Ямаха - дано имат налични че ми се иска тая неделя да ги правя
Нямат практика по време на мероприятия да оставят човек в магазина, та се съмнявам, че ще успееш.
Но все пак, ако греша да ме прощаваш. ;)
-
Актуалните цени в Ямаха
-
Остава чуденката за втулките....които са още 110 лв в Ямаха....
-
Мисля че за 270 -80 лв Иво смени всичко при мен + маслото .
като гледам цените си е супер оферта .
-
Някой може ли да услижи с demper rod holder ? :D
-
Малко стара тема , но давам полезно инфо
Ако натиснеш кола пужината се свива и можеш да затегнеш без спец инсртумент
demper rod holder може да бъде сглобен от два удължителя за грдоре -2x8лв + квадрат 19 за 11лв ( за 4tx става въпрос )
-
За 900-ка е шпилка с 4 гайки ;)
За смешни пари направо!
Направих си го, щото не успях да развия по никакъв начин фиксиращия болт, а нямах ударен инструмент до онзи ден;)
-
Колеги потече масло от единия прът на 4тх. Може ли да препоръчате сервиз в източна София (намирам се в Симеоново) за ремонт?
-
Maргел на Симеоновско
-
Здравейте,
Дойде и моя ред да сменя семерингите и да направя ревизия на коловоте TDM 900 2002. Частите ще ги поръчам това е ясно.
Въпроса е с какво се замества fork seal driver weight 90890-01367 и attachment 90890-01374? Преди 2 години бях мернал една тема в руски форум, но сега не мога да я намеря.
Може ли информация за диамтъра на гайките и с които може да се държи контра. Имам ударен гайковерт, но за всеки случай да се подготвя.
-
Ако ще ги правиш е хубаво да смениш и плъзгачите, защото при последната смяна имаха признаци на износване.
-
Feron, направил съм си инструмент за контра - ако си от София, ще ти го дам...
Дорници за новите семеринги може да заместиш със старите ;)
П.с.
Приготви си парцали, обезмаслител(брейк клийнър) , голяма спринцовка (дето да влиза в кола -мисля 50мл ставаше) - по спомен цялата й дължина беше 127мм - точно толкова е нивото на маслото з 900-ка след 2004
-
Задължителна смяна на прахоуловителите и зегерките които държът семерингите.
-
Feron, направил съм си инструмент за контра - ако си от София, ще ти го дам...
Дорници за новите семеринги може да заместиш със старите ;)
П.с.
Приготви си парцали, обезмаслител(брейк клийнър) , голяма спринцовка (дето да влиза в кола -мисля 50мл ставаше) - по спомен цялата й дължина беше 127мм - точно толкова е нивото на маслото з 900-ка след 2004
Пацо, писах му на Иво, че ти си човека, който може да го посъветва и да помогне с инструмент, защото си сменял 10-ки пъти :) Много се кефя, защото се грижи подобаващо за бившият ми ТДМ.
-
Здрвейте,
Отново сме на пътя. Сърдечно благодаря на Пламен за помоща ;).
Накратко какво направих. Поръчах частите от представителство на Ямаха за гр. Пловдив. Вдигнаха си телефона, направиха ми оферта и поръчах частите (оригинални). Имаха налични алтернативни комплекти, но разликата в цената не беше драстична. Получих професионално отношение, което за мен е важно при поръчката. Другите споменати тръговци от тази тема се отнесоха малко ... несириозно, като дори по ОЕМ номера които им пратих, не намериха съвпадения в тяхните системи.
Частите дойдоха с 4 дни по-рано от обещания срок.
(https://filedn.com/lzlh6DO0Rmh5e6tahi1dk4V/1.jpg)
Заложих на маслото на Ямаха, въпреки съветите на Пламен за друга марка. Нямах време да обикалям за другия производител. Ако имам проблеми след време ще го сменя.
(https://filedn.com/lzlh6DO0Rmh5e6tahi1dk4V/2.jpg)
Разглобих предницата:
(https://filedn.com/lzlh6DO0Rmh5e6tahi1dk4V/3.jpg)
Всичко е почистено и подредено:
(https://filedn.com/lzlh6DO0Rmh5e6tahi1dk4V/4.jpg)
Вижда се състояните за втулките, нямаше луфт, но не са скъпи и ги смених:
(https://filedn.com/lzlh6DO0Rmh5e6tahi1dk4V/5.jpg)
При сглабянето допуснахме една наивна грешка за която искам да обърна внимание. Жълтата втулка се монтира първа:
(https://filedn.com/lzlh6DO0Rmh5e6tahi1dk4V/6.jpg)
Малко снимки от набиването на новите части, метална втулка, смеринг и .... PVC или метална тръба Ф50 пасва идеално:
(https://filedn.com/lzlh6DO0Rmh5e6tahi1dk4V/7.jpg)
И малко тестове и полезни съвети от Пламен за настройки :):
(https://filedn.com/lzlh6DO0Rmh5e6tahi1dk4V/10.jpg)
Забравих да снимам инструмента с които се държи контра и да му взема размери, за да може всеки да си направи.
Сега оставя да го покарам.
П.С. Извинявам се за различните формати на снимките :(, не ми е силната страна, но ще се подобри. Общо двете метални втулки, семерингите, двете метални шайби, зегерките, прахоуловители и маслото 2х0.5л излезе 228лв. Не съм тръсил отстъпки. Време за работа около 4 часа, ако не се бърка. Втория път ще е по бързо.
-
"Забравих да снимам инструмента с които се държи контра и да му взема размери, за да може всеки да си направи." - шпилка със заварени гайки за ключ 27(ако не се лъжа); дължината е колкото кола (не ботуша)