YAMAHA TDM България
YAMAHA TDM БЪЛГАРИЯ => Технически въпроси => Topic started by: grus on May 12, 2018, 16:36
-
Здравейте отново.
Ще ми се да сменя маслото на предните колове. По разгледах, разбрах, че може и без да се разглобяват, а само от някаква пробка да се източи и после да се налее отгоре, но за целта трябва да вдигна предницата за да освободя пружините от натоварване.
И ето къде запънах - как? С какъв крик? Къде да стъпи този крик. Разглеждам умувам ама то няма желязо отпред където да го сложа да стъпи. На двигателя не ми се ще и реших да питам кой как се спраея с това.
-
На изпускателните с подложка
Крик за кола става
-
..и нямат пробна з източване.. ;)
Тоя винт отдолу е за да фиксира клапата за рибаунда..
Щеш-нещеш,ще сваляш
П.с.
Гъсока имА стойказа трипътника- аЗ неговата ползвах!
Като източих маслото,пуснах една водоструйка в коловете, не е истина какво изтече! После промивка с малко масло и тогава налях новото..
-
Като източих маслото,пуснах една водоструйка в коловете....
Водоструйка в коловете е голям риск, можеше с газ за горене или с нафта да ги промиеш, ако не са ти изсъхнали добре рискуваш да има капки вода в новото масло... И ти е изтекло масло пресечено с вода - там няма какво да се отлага като мръсотия и упражнението май е били безсмислено ;)
Коловете нямат пробка за източване, трябва демонтаж. С подложка под колекторите пък рискувате да ги повредите и огънете, най-добре е със стойка за трипътника.
-
На 900 няма пробка, но на 850 има...
Въпреки това, коловете трябва да се демонтират за да се работи по лесно.
Можеш спокойно да го подпреш на колекторите с подложка както колегата спомена.
Другият вариант е да се върже за с въжета за греда на тавана, асмалък и други подобни.
Лично аз си купувам малко повече от маслото за предницата и промивам с него.
-
Аз ги бях промивал на стария с друго масло..но определено с водоструйка та е по-добре! После с масло като се промие,каквото и да е останало от водата,излиза.. ;) това щото нямам пробки.. като има ,може и с промивка, боне добре и да се припомпи окачването за да мине отвсякъде промивното масло..
Абе,най-добре си е да се свалят и огледат като хората..
-
Две анкерни куки на тавана на гаража. Така съм решил проблема. Ако искаш двигаш цялата муцуна на мотора. Ако искаш подпираш на пачи крак, вдигаш отстрани и оак цялата предница е във въздуха. А вдигането - с колани за затягане на багаж.