ТДМ България държи новият рекорд за най-много Yamaha TDM на едно място.

Author Topic: Семеринги за коловете на 900  (Read 4080 times)

Offline xx22xx22

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 336
Re: Семеринги за коловете на 900
« Reply #15 on: July 22, 2021, 11:12 »
Maргел на Симеоновско

Offline feron

  • Newbie
  • *
  • Posts: 13
Re: Семеринги за коловете на 900
« Reply #16 on: March 28, 2022, 14:34 »
Здравейте,

Дойде и моя ред да сменя семерингите и да направя ревизия на коловоте TDM 900 2002. Частите ще ги поръчам това е ясно.
Въпроса е с какво се замества fork seal driver weight 90890-01367 и attachment 90890-01374? Преди 2 години бях мернал една тема в руски форум, но сега не мога да я намеря.
Може ли информация за диамтъра на гайките и с които може да се държи контра. Имам ударен гайковерт, но за всеки случай да се подготвя. 

Offline Kris_inc

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 317
  • Kawasaki Versys 1000
Re: Семеринги за коловете на 900
« Reply #17 on: March 28, 2022, 17:11 »
Ако ще ги правиш е хубаво да смениш и плъзгачите, защото при последната смяна имаха признаци на износване.


Offline apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 976
Re: Семеринги за коловете на 900
« Reply #18 on: March 28, 2022, 19:03 »
Feron, направил съм си инструмент за контра - ако си от София, ще ти го дам...
Дорници за новите семеринги може да заместиш със старите ;)
П.с.
Приготви си парцали, обезмаслител(брейк клийнър) , голяма спринцовка (дето да влиза в кола -мисля 50мл ставаше) - по спомен цялата й дължина беше 127мм - точно толкова е нивото на маслото з 900-ка след 2004

Offline Веселин Куршумов (Ротко)

  • 0877554119
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2274
  • Не са ми нужни 235 причини, за да избера TDM...
Re: Семеринги за коловете на 900
« Reply #19 on: March 28, 2022, 21:56 »
Задължителна смяна на прахоуловителите и зегерките които държът семерингите.
TDM is my lifestyle, my destiny, my religion ...

Offline Kris_inc

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 317
  • Kawasaki Versys 1000
Re: Семеринги за коловете на 900
« Reply #20 on: March 29, 2022, 08:08 »
Feron, направил съм си инструмент за контра - ако си от София, ще ти го дам...
Дорници за новите семеринги може да заместиш със старите ;)
П.с.
Приготви си парцали, обезмаслител(брейк клийнър) , голяма спринцовка (дето да влиза в кола -мисля 50мл ставаше) - по спомен цялата й дължина беше 127мм - точно толкова е нивото на маслото з 900-ка след 2004

Пацо, писах му на Иво, че ти си човека, който може да го посъветва и да помогне с инструмент, защото си сменял 10-ки пъти :) Много се кефя, защото се грижи подобаващо за бившият ми ТДМ.

Offline feron

  • Newbie
  • *
  • Posts: 13
Re: Семеринги за коловете на 900
« Reply #21 on: April 18, 2022, 10:59 »
Здрвейте,
Отново сме на пътя. Сърдечно благодаря на Пламен за помоща ;).
Накратко какво направих. Поръчах частите от представителство на Ямаха за гр. Пловдив. Вдигнаха си телефона, направиха ми оферта и поръчах частите (оригинални). Имаха налични алтернативни комплекти, но разликата в цената не беше драстична. Получих професионално отношение, което за мен е важно при поръчката. Другите споменати тръговци от тази тема се отнесоха малко ... несириозно, като дори по ОЕМ номера които им пратих, не намериха съвпадения в тяхните системи.
Частите дойдоха с 4 дни по-рано от обещания срок.

Заложих на маслото на Ямаха, въпреки съветите на Пламен за друга марка. Нямах време да обикалям за другия производител. Ако имам проблеми след време ще го сменя.

Разглобих предницата:

Всичко е почистено и подредено:

Вижда се състояните за втулките, нямаше луфт, но не са скъпи и ги смених:

При сглабянето допуснахме една наивна грешка за която искам да обърна внимание. Жълтата втулка се монтира първа:

Малко снимки от набиването на новите части, метална втулка, смеринг и .... PVC или метална тръба Ф50 пасва идеално:

И малко тестове и полезни съвети от Пламен за настройки :):


Забравих да снимам инструмента с които се държи контра и да му взема размери, за да може всеки да си направи.

Сега оставя да го покарам.

П.С. Извинявам се за различните формати на снимките :(, не ми е силната страна, но ще се подобри. Общо двете метални втулки, семерингите, двете метални шайби, зегерките, прахоуловители и маслото 2х0.5л излезе 228лв. Не съм тръсил отстъпки. Време за работа около 4 часа, ако не се бърка. Втория път ще е по бързо.




« Last Edit: April 18, 2022, 11:08 by feron »

Offline apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 976
Re: Семеринги за коловете на 900
« Reply #22 on: April 18, 2022, 15:18 »
"Забравих да снимам инструмента с които се държи контра и да му взема размери, за да може всеки да си направи." - шпилка със заварени гайки за ключ 27(ако не се лъжа); дължината е колкото кола (не ботуша)

 

SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal