Здравейте,
Тези дни успях да си сервизирам сам предницата.
Направих си едно дървено приспособление за под картера:
Пръснах една спрей-боя на ботушите че се беше повредила от смазката в маншоните и отново отворих карбураторите.
Смених си основните вакуум-мембрани, купих нови от
Kedo. И старата песен с кривите капаци на нов глас.
Пилих, шкурих тия криви капаци няколко часа докато им докарам равнина - нещо обнадеждаващо.
Сглобих, налях и нов антифриз, макар че "на око" G12 не старее.
Тука съм на края вече, доливам антифриз в казанчето.
Набързо един синхрон на карбовете в горното положение е много удобно. Нямам по-подходящо място за резервоара.
А това по-долу е един електро-ремонт, по-скоро профилактичен.
Беше се прокъсала изолацията точно където кабела излиза от тялото на сензора.
Виждаха се жилата в кабела, значи нямаме накъде да отлагаме.
Надянах термошлаух към 5-6 сантиметра, взех 2 кубически дециметра спринцовка, напълних я със силикон, пъхнах я в термошлауха успоредно на кабела и инжектирах силикона. После нагрях шлауха да се затвори колкото може.
За да вкарам термошлауха трябваше да разглобя конектора който е на другия край на кабела, а и да освободя кабела, който е обхванат поне на три места. Трябва търпение и внимание.
Приключих, покарах малко и открих че съм много доволен също открих че подавайки "смукач" дори на студен двигател по-скоро го удавям.
Което е от ясно по-ясно, време е да разкарам пилотните горивни жигльори които са ми два номера по-отворени от номинала.
Тези пилотни горивни жигльори са в стъпка 2.5, аз в момента бях с №22.5 което е две стъпки над номинала Mikuni №17.5.
Пазех старите №17.5и ги сложих на бърза ръка.
TDM850 позволява това да става без източване на антифриза, стига да се повдигне карбуратора над нивото на охлаждащата система.
Тествах на място, нямаше грам "пукане" от бедна смес. Хм, да се черпим ли дойде време ..?
Трябва да го изкарам и да го тествам по-детайлно, и да доложа.
П.П.: Направих малка разходка, има го отново епизодично припукване като върна газта, относително казано е приемливо. Но си върнах действието на "смукача". Също промяна в правилна посока е ускорението, сега е без разтрисане и вибрации, и точно както трябва. Остава така засега. Ще трябва да помисля какво в "преходната" система на карбураторите е причина за припукването. Може някой да знае от Вас, а може да звънна на Никола от RBT Къстъм за мнение. Ей тука
BDSR36 е информацията която имам за този карбуратор.