ТДМ България държи новият рекорд за най-много Yamaha TDM на едно място.
Отстъпки в Снабтех - лагери и инструменти
Като ти е зле АКУ-то, първо него сменяш...еле па щом тиме нулирал часовника...Моят зарежда винаги на 14в, освен кога включа подгрева и дългите мсветлини(има и допълнителни) - тогва пада на 12.3-13.0...В някои публикации у англоговорящите фейсбук страници споменават 100 000км живот на статора и после нуждата от замяна - мен ми е малко странно, но ...
Отново сме на улицата. Доволен съм. Използвах времето да сменя, съединителя, свещи, филтри, антифриз. Все едно карам друг мотор .Снимката е от празен ход на мотора. При 5000 оборота почти стига до 14в.
Хубавото при техниката е, че в повечето случаи има някаква логична причина за даденото състояние.Предполагам си направил беседа с Марто на тема изгорелите статори.Ако цялото напрежение, което той генерира не достига до акумулатора това също може да го изпържи. Поради стари или не добри връзки може да има пад на напрежението и дори всички да е изрядно пак да не стига 14.4V.Като сложиш новите неща трябва да е толкова. Поне с Марто нещата. Те са качествени.Повече консуматори от предвиденото също мисля, че не му се отразява добре.