Преди около 2 месеца с добрите си намерения отворих вратата на ада.
Беше поради невъзможността ми да спра сълзенето от пробките на предните ми спирачни апарати.
Ето
тази пробка за които писах че съм купил изглеждат подвеждащо на снимката.
Самата конична повърхност не е огледално гладка!
Това се разбира едва след изпълнената поръчка.
Пробката има бразди от машинната обработка, макар и да са финни.
Но такива няма на оригиналните и изобщо на хубавите пробки.
Освен горното с пробката, опита ми да обработя леглата на пробките в спирачните апарати е с променлив успех.
Ето за
тези места става въпрос.
Вж. още една снимка
тук.
Вж. леглото е
тук вътре.
Та съобщението ми към Вас е: внимавайте докъде можете да стигнете с добрите си намерения.
П.П. иначе относно моя случай накрая Господ се смили над окаяната ми личност и пробките спряха да сълзят.
И то без да ги пренатягам, 6-6.5Nm и толкова. Но цената беше огромна.
Благодаря на всички приятели които ми предложиха помощта си, изслушаха ме и ми помогнаха като цяло.
добавям още П.П.:
всъщност
не си заслужава даването на пари за някои афтърмаркет части и др., например:
а) гумички за спирачни апарати;
б) пробки;
в) повечето масова спрей-боя не издържа на спирачна течност, само
някои от специалните за спирачни апарати;
Единствената недомислица за която се сещам и ОЕМ производителя можеше да ни спести е липсващото прозорче като резервна част на спирачната помпа.
За да нямате проблеми само оригиналните от подточки (а) и (б) и гарантирано издържаща боя за подточка (в).
Влачих се с месеци докато установя на кой точно вид гумички какъв им е проблема.
Защото пробвах от и обикновените евтини тайвански и от скъпите английски на powerhouse и не съм доволен.
Пробките на powerhouse са долнопробни, в евтиния комплект от тайван изобщо няма пробки.
Неръждаемите пробки JMP задържаха без да сълзят едва след като ги шлайфах.
Обезвъдушаването на празната спирачна система е трудно.
По някое време си вкарах песъчинка в предната спирачна помпа, разбрах го едва когато изхрупа.
Купих друга спирачна помпа от БГ но леглото на прозорчето при нея беше увредено (уширено) и е все още без прозорче.
Купих друга спирачна помпа от Германия и е много запазена.
То беше многократно сваляне, обработка, качване и поредната доза спирачна течност с обезвъздушаване.
Понеже пробвах и с други спирачни апарати.
Но беше преди да шлайфам неръждамите пробки и на левия апарат пропускаше.