Здравейте,
Тези дни успях да си сервизирам сам предницата.
Направих си едно дървено приспособление за под картера:
![](http://rednikmarto.info/tdm850service/20200609_1.jpg)
Пръснах една спрей-боя на ботушите че се беше повредила от смазката в маншоните и отново отворих карбураторите.
Смених си основните вакуум-мембрани, купих нови от
Kedo. И старата песен с кривите капаци на нов глас.
Пилих, шкурих тия криви капаци няколко часа докато им докарам равнина - нещо обнадеждаващо.
Сглобих, налях и нов антифриз, макар че "на око" G12 не старее.
Тука съм на края вече, доливам антифриз в казанчето.
![](http://rednikmarto.info/tdm850service/20200609_2.jpg)
Набързо един синхрон на карбовете в горното положение е много удобно. Нямам по-подходящо място за резервоара.
А това по-долу е един електро-ремонт, по-скоро профилактичен.
Беше се прокъсала изолацията точно където кабела излиза от тялото на сензора.
Виждаха се жилата в кабела, значи нямаме накъде да отлагаме.
Надянах термошлаух към 5-6 сантиметра, взех 2 кубически дециметра спринцовка, напълних я със силикон, пъхнах я в термошлауха успоредно на кабела и инжектирах силикона. После нагрях шлауха да се затвори колкото може.
За да вкарам термошлауха трябваше да разглобя конектора който е на другия край на кабела, а и да освободя кабела, който е обхванат поне на три места. Трябва търпение и внимание.
![](http://rednikmarto.info/tdm850service/20200609_3.jpg)
Приключих, покарах малко и открих че съм много доволен също открих че подавайки "смукач" дори на студен двигател по-скоро го удавям.
Което е от ясно по-ясно, време е да разкарам пилотните горивни жигльори които са ми два номера по-отворени от номинала.
Тези пилотни горивни жигльори са в стъпка 2.5, аз в момента бях с №22.5 което е две стъпки над номинала Mikuni №17.5.
Пазех старите №17.5и ги сложих на бърза ръка.
TDM850 позволява това да става без източване на антифриза, стига да се повдигне карбуратора над нивото на охлаждащата система.
![](http://rednikmarto.info/tdm850service/20200609_4.jpg)
Тествах на място, нямаше грам "пукане" от бедна смес. Хм, да се черпим ли дойде време ..?
![Smiley :)](https://tdm-bg.org/forum/Smileys/default/smiley.gif)
Трябва да го изкарам и да го тествам по-детайлно, и да доложа.
П.П.: Направих малка разходка, има го отново епизодично припукване като върна газта, относително казано е приемливо. Но си върнах действието на "смукача". Също промяна в правилна посока е ускорението, сега е без разтрисане и вибрации, и точно както трябва. Остава така засега. Ще трябва да помисля какво в "преходната" система на карбураторите е причина за припукването. Може някой да знае от Вас, а може да звънна на Никола от RBT Къстъм за мнение. Ей тука
BDSR36 е информацията която имам за този карбуратор.