Здравейте банда,
Продавам си моторетката.
Написъл съм всичко за което съм се сетил, ако има нещо неясно, питайте.
Мотора е 1995 година, от последните от тази генерация 3VD, боята е оригинална, има леки козметични забележки, нормални за годините си.
Преди около година са направени следните неща: чистене и синхронизация на карбураторите, смяна на свещите с NGK Iridium, регулиране на клапаните, смяна на лагерите на предницата, сменени колове с изрядни от друг мотор и след това обслужени и ревизирани изцяло, сменен заден амортисьор с изряден от друг мотор, сложен K&N филтър, сменен антифриз и спирачна течност, сменени накладки. Гумите са на около година и около 10к км.
Преди няколко месеца са сменени предните апарати с проверени такива от друг мотор и са сложени нови накладки. Веригата и пиньоните на на около 1500 км, като предният пиньон е с 1 зъб по-малко, което прави мотора много по-пъргав (усеща се най-вече в града). На мотора има поставен автоматичен механичен ойлер/мазачка (не е вързан нито към тока на мотора, нито към вакуум от двигателя -
https://www.tutorochainoiler.com/).
Оригиналните гърнета са заменени от едно гърне Scorpion, модел правен за Yamaha R1. Гърнето има заглушител (DB Killer), който може лесно да се слага и маха. Оставен е вариант много лесно да се махне гърнето и да се сложат оригиналните, съвсем умишлено нищо не е променяно конструктивно, с цел да може при желание да се възстановят оригиналните.
Като подобрения по мотора са сложени извод 12 волта за запалка, волтметър (двете са включват от ключове на таблото, третия ключ е за подгрев на дръжките, който не е сложен), краш бар/енджин кейдж желязо за предпазване на двигателя при евентуален удар, лед мигачи с реле за тях, както и всички лампи за подсветката на таблото са лед (имам и старите мигачи + един комплект сходни на тях по размер, но купувани нови). Сложени са два допълнителни лед фара, като има още два предвидени за слагане, но не са монтирани. Те се управляват от ключове на кормилото с лявата ръка. Сложен е и круйз контрол – throttle lock. Има и предпазители за ръцете с алуминиева шина, които не са монтирани. Седалката е претапицирана. Реле регулатора е сменен с усилен.
Голяма част от сменените части все още са при мен и при желание може да ги дам. Маслото предстои да бъде сменено, за да не го сменям аз и после някой превантивно да си го смени пак, с мотора давам 7 литра REPSOL MOTO SINTETICO 4T 10W40 заедно с 3 маслени филтъра HiFlo.
Слагам и линк към мобиле.бг за да може лесно да се споделя, при желание. Там има и снимки. -
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=5&act=4&adv=51502269718575400&slink=4aokjaТелефон за връзка - 0878775836
Поздрави, Александър.