Закупен от Световния мотоциклетен център Дупница ( според продавача от първи собстеник и на 29 000км ).
В момента моторът е на около 120 000 км .
Преди 50 000 км 
1.Пълен ремонт на цилиндровата глава и смяна на сигментите ( в момента двигателят НЕ  гори масло и има разход 5/100 . Някои агресивен може да го докара и до 5.5  

...).
2.Поставяне на иридиеви свещи
3.Пълен ремонт , обслъжване и регулировка на карбураторите
Преди 15 000км 
1.обслужена предница -масло , семеринги прахоуловители,втулки на колците.
2.Сменени спирачни маркучи с усилени и оплетка 
3.Сменеми предни спирачни дискове
Преди 5 000км 
2.Смяна на централният амортесьор с по-висок и удължен пачи крак- щот съм си височък  

 ( старият амортесьор не е протекъл и е наличен и удължителя се развива / може да се върне към заводските показатели
1.профилактична смяна на лагерите на предна и задна главина 
2.Смяна на антифриз 
Преди 1000 км 
1.Сменени верига и пиньони 
2.Сменени масло и филтри ( този на купето не е сменен 

 )
3,Проверка хлабини на клапаните и нова гарнитура
Моторът има нужда от смяна на накладки и гуми Моторът се продава с:
Комплект нови предни и задни накладки
Комплект ремонтен за двата спирачни цилиндъра 
резервен реле регулатор (усилен)
Резервна бензинова вакуумна помпа
Резервна бубина 
Резервно CDI (или там каквотое )
резервно реле за мигачи
Сигурно има и още...
Допълнително монтирани :
2 LED dдопълнителни фара
Оригинални крашбарове на MOTECH
OРигинални държачи на страничните куфари
По-висока слюда с дефлектор
Странични куфари тип Пеликан 
Топ каса ( 52 литрово китайче )
Хандгардове
Отопление на ръчките с потенциометър Ontour
Покривало за резервоара на Bagster
LED лампи на основните светлини 
Удължители на преден и заден калник
Тава за защита на двигателя от 3vd
Моторът не е музеен експонат ( обиколил е всичко между Австрия и Иран ) и има своите козметични забележки 
Цена ...може би 4,300