ТДМ България държи новият рекорд за най-много Yamaha TDM на едно място.

Author Topic: За и против спортните гърнета за ТДМ 900  (Read 4007 times)

Ако някой кара със спортни гърнета нека изкаже мнение.Бих искал да получа малко повече инфо за това какви гърнета и от къде?

Offline Веселин Куршумов (Ротко)

  • 0877554119
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2332
  • Не са ми нужни 235 причини, за да избера TDM...
Според мен ако не те дразнят стоковите гърнета, просто си остани с тях.
ТДМ не звучи зле, даже напротив, просто ние понякога се вдетеняваме и искаме повече  8)
Аз лично купих моите гърнета от Ибей. Ако човек не бърза и има късмет излизат страхотни предложения. Има и нови но цената е по-висока.
Когато ги сложих щях да изпадна в екстаз  ;D ;D ;D
12000 километра по късно вкарах мотора за реглаж на клапани.
И преди съм чувал че с много отворени гърнета не е много хубаво да се кара. Оказа се вярно. Макар и изчислени и направени за модела ( поне при по-известните производители ) оригиналните гърнета са най-добрият избор за нашите мотори. Сега ще използвам моите основно със заглушителите пък занапред ще го мисля. Съветът ми към всеки който се колебае дали да сменя генерация е да не го прави. Ако все пак желанието е по-силноо от него  ;D , нека кара предимно със монтирани заглушители, особено на дълъг път когато се кара на високи предавки и рядко се сменят скорости.
Дерзайте.
TDM is my lifestyle, my destiny, my religion ...

Много благодаря за инфото.Ще мисля какво ше правя.

Offline Павката

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 865
  • Yamaha TDM900
И аз да вметна нещо. Ако го караш градско на къси разстояния, нямаш грижа. Даже си мисля, че за града е задължително, иначе не те отразяват в задръстването. А и е тъпо някой скутер да трещи повече от теб :)  Но на дълъг път оригиналните, иначе ще се върнеш с квадратна глава, зависи къде си бил може и с глоба. А да сложиш заглушител си е като да трещиш 18 годишна с презерватив, добре изглежда ама удоволствието... 
TDM - Turn the Dreams to Memories ! ! !

Offline Веселин Куршумов (Ротко)

  • 0877554119
  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 2332
  • Не са ми нужни 235 причини, за да избера TDM...
Няма как да не се намеся след Павката... ;D
За градско съм съгласен. След това всичко дето каза не съм го чул! ::)
След 7600км за 2 седмици слагах заглушители от 8 до 10 сутринта за да не будя хората. През останалото време навсякъде съм карал без тях и нито моята глава, нито тази на колегите се поду или стана квадратна...
Относно коментарът за презерватива, все си мисля че по добре секс с презерватив от колкото никакъв секс 8) 8) 8)
TDM is my lifestyle, my destiny, my religion ...

Offline Павката

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 865
  • Yamaha TDM900
Иначе казано, тествай и сам си прецени. С моя "дявол" всяко връщане на газта е стрелба, сам се сещай за един проход колко пъти се налага да връщаш. А зад стария мотор на Диамаетъра да си карал??
относно другото бат Стойко трябва да се изкаже  ;D
иначе не знам някой да я върне с или без...заглушител  ;)
TDM - Turn the Dreams to Memories ! ! !

Offline Judas_Priest

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 300
...
Когато ги сложих щях да изпадна в екстаз  ;D ;D ;D
12000 километра по късно вкарах мотора за реглаж на клапани.
И преди съм чувал че с много отворени гърнета не е много хубаво да се кара. Оказа се вярно. Макар и изчислени и направени за модела ( поне при по-известните производители ) о.
...

Ротен, преглед на клапаните е хубаво да се прави периодично и според показанията да се регулират при нужда. Честно казано към момента не ми е съвсем ясно как ако кара човек с "по-отворени гърнета" това ще промени клиренса на клапаните по-бързо? (мисля, че ти това визираше). Та, ако някой се наеме да обясни дали това е възможно и как точно е възможно би било интересно за мен. Пък може и да е на сбирката май месец :-)
Иначе конктертно при Бърда, оригиналните гърнета има функцията да гасят вибрации, които двигателя предава на рамата. Освен това, са така изчислени, че да оптимизират въртящият момент при ниски обороти. (може да е с 2-5% но пак си е оптимизация). Та такаче, се правят доста калкулации при тез кюнци. И явно са доста важни и при 4-тактовият двигател, не само при двутактовия!

Offline apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 990
Ауспуха има роля за смесообразУването.. от тук почва овъетела

и какво сега ,дали или.................... за или против спортните гърнета.
а секса с презерватив е все едно да ближеш захар през стъкло.

Offline apollo11

  • Hero Member
  • *****
  • Posts: 990
Абе, карай както ти е приятно, мотора си е твой!
Важното е да не са гаражни а изработка тия новите отворени гърнета..

 

SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal