Здравейте колеги ! Тъкмо си мислех , че моторчето ми вече е в перфектно здраве , и се появи ново 20 . Като един макар и начинаещ , но стремящ се да бъде примерен моторджия , още преди сезона , започнах да подготвям машината . Смених маслото на двигателя , антифриза , спирачната течност , маслото в коловете и семерините им , отремонтирах си масленото казанче , като в предните сезони смених и фланците на карбораторите , които и почистих между другото , и т.н. Та сега новото е , че видях теч на гориво от карбураторите . Предполагам , че единия е до някъде нормален , въпреки , че е спорно , и той е от маркучетата , които са за източването на карбураторите от техните пробки , но си мисля , че след като са завити болтчетата , теч не трябва да има . Въпреки , че той не е постоянен , а само понякога прекапват 3-4 грама . Другия теч обаче е от другия карбуратор , и не е от маркучето , а май някъде от уплътнението на поплавъчната чашка , защото виждам мокро над пробката за източване , а и от нейното маркуче не прекапва бензин , и от това кранче не пропуска бензин . Всъщност , не знам дали е нормално понякога да прекапва от тези маркучета !? Втория въпрос ми е , дали може от някъде или от някого , да се снабдя с 2 уплътнения за тези чашки , защото намирам в нета оферти , но са или с още О-пръстени и иглата на поплавъците , или 4 броя гарнитурки за чашките . Третото , за което се замислям , е някой устойчив на бензин силикон , но като цяло , това не ми се вижда удачна идея , защото там има твърде много на брой миниатюрни дъпчици , които може да се запушат от силикона ако някое парче от него се отдели в чашката . Малко разточителен в обясненията си , но поне се надявам да съм описал разбираемо всичко , за което става въпрос