YAMAHA TDM България
YAMAHA TDM БЪЛГАРИЯ => Документация => Topic started by: Веселин Куршумов (Ротко) on March 03, 2020, 10:59
-
Имам доста събрани броеве, в които е отделено място на нашата машина. Искам да споделя до колкото може тази информация.
-
:)
-
;)
-
Интересен момент е решението на проблема с лакомията за масло на ТДМ 850. Смяна със 7мм. маслен сегмент ( оригиналният е 5мм. ), решава проблема.
-
Предполагам Веско е прочел тази статия:
https://www.tdm-yamaha.heliohost.org/?page=OIL
В прикачената от мен картинка се вижда номер 4, мястото много добре е онагледено от снимките в горната статия.
Много добри кадри.
В статията по-горе наблягат на повишено внимание при смяна на този семеринг, оригиналния има нарочни издатини-дистанционери. В никакъв случай да не се слага някакъв от магазина (7mm) а само оригиналния с дистанционерите (5mm).
Да се внимава при монтаж да са децентрирани тези издатини от маслената магистрала, иначе ще изхвърля масло (предполагам между външната периферия на семеринга и леглото му).
-
По скоро говорят за сегмент според мен, не семеринг! Проблемът на 850 идва от горене на маслото. Това става когато то минава по някакъв начин от картера в цилиндрите. Това може да се случи през 2 места. Или през гумичките на клапаните, или през сегментите.