YAMAHA TDM България

YAMAHA TDM БЪЛГАРИЯ => Документация => Topic started by: Веселин Куршумов (Ротко) on March 03, 2020, 10:59

Title: Представяне на ТДМ в списание RIDE от Юли 2012 година
Post by: Веселин Куршумов (Ротко) on March 03, 2020, 10:59
Имам доста събрани броеве, в които е отделено място на нашата машина. Искам да споделя до колкото може тази информация.
Title: Re: Представяне на ТДМ в списание RIDE от Юли 2012 година
Post by: Веселин Куршумов (Ротко) on March 03, 2020, 11:01
 :)
Title: Re: Представяне на ТДМ в списание RIDE от Юли 2012 година
Post by: Веселин Куршумов (Ротко) on March 03, 2020, 11:05
 ;)
Title: Re: Представяне на ТДМ в списание RIDE от Юли 2012 година
Post by: Веселин Куршумов (Ротко) on March 03, 2020, 11:25
Интересен момент е решението на проблема с лакомията за масло на ТДМ 850. Смяна със 7мм. маслен сегмент ( оригиналният е 5мм. ), решава проблема.
Title: За семеринга на изходящия вал ли говориш шефе�
Post by: rednikmarto on March 03, 2020, 23:34
Предполагам Веско е прочел тази статия:
https://www.tdm-yamaha.heliohost.org/?page=OIL

В прикачената от мен картинка се вижда номер 4, мястото много добре е онагледено от снимките в горната статия.
Много добри кадри.

В статията по-горе наблягат на повишено внимание при смяна на този семеринг, оригиналния има нарочни издатини-дистанционери. В никакъв случай да не се слага някакъв от магазина (7mm) а само оригиналния с дистанционерите (5mm).
Да се внимава при монтаж да са децентрирани тези издатини от маслената магистрала, иначе ще изхвърля масло (предполагам между външната периферия на семеринга и леглото му).
Title: Re: Представяне на ТДМ в списание RIDE от Юли 2012 година
Post by: Веселин Куршумов (Ротко) on March 03, 2020, 23:42
По скоро говорят за сегмент според мен, не семеринг! Проблемът на 850 идва от горене на маслото. Това става когато то минава по някакъв начин от картера в цилиндрите. Това може да се случи през 2 места. Или през гумичките на клапаните, или през сегментите.
SimplePortal 2.3.6 © 2008-2014, SimplePortal