YAMAHA TDM България
YAMAHA TDM БЪЛГАРИЯ => Подобрения => Topic started by: Тодор Карев on October 08, 2019, 11:28
-
Един малко странен въпрос, кои от двата куфава стой по-добре според вас и има ли някой с B47 Blade, че само него не съм виждал как изглежда върху мотора 8)
-
Той е с monolock системата, аз лично не съм виждал някой с такъв куфар.
-
И аз не съм виждал някой с B47 Blade.
"Въпрос на вкус, казало кучето и си облизало топките."
Народна поговорка
-
Както Веско каза, той е с monolock. И тук темата за повечето хора приключва :) Не мисля, че е само до въпрос на вкус. Monolock системите ги дават, че могат да носят то 3 килограма. Да три! Докато Monokey, до 10.
V47 е в топ 3 за най- красив куфар, който съм виждал.
Ако пък си решил да го сменят и искаш да се изръсиш, направо взимай V56 MAXIA 4 или KAPPA K56N :)
-
Е навихте ме за v47 ;D :D иначе Влади v47 ми харесва повече на мен от maxia 4. И за малко информация v47 със скара я намерих на 370 лв. а maxia 4 - 420 лв.
-
Имаше и ограничения в скоростта.
Но дори и китайците са се презапасили...
-
На почти всички куфари пише максимална скорост 120. Не зная защо го пишат и колко са се презапасили, но преди години приятел с ВФР 1200 не ги изгуби и с 260.
-
Е навихте ме за v47 ;D :D иначе Влади v47 ми харесва повече на мен от maxia 4. И за малко информация v47 със скара я намерих на 370 лв. а maxia 4 - 420 лв.
Maxia-та е с 9 литра по- голяма, нормално да е по- скъпа.
-
Ето я красавицата 8)
-
Честито и да почерпиш ;)