YAMAHA TDM България
YAMAHA TDM БЪЛГАРИЯ => Технически въпроси => Topic started by: apollo11 on August 06, 2019, 09:48
-
Така.. става дума за тдм900 '05
Повечето от софийската група знаят че се заиграх с вискозитети и нива на маслото в коловете, най-вече провокиран от цената на новите пружини и нежеланието да харча пари за тях(сумарно обаче съм ги купил, след толкова смени на маслото в предницата ;D )
1. 10w кастрол ,на ниво като за първите 900ки т.е. 133мм - неприятно мека предница
2. 10w кастрол на 123мм - няма промяна от заводското усещане, освен че втвърдява в края на хода при агресивно спиране/каране
3. 15w motorex с ниво 123мм - мнооооого добро,обаче ми счипи ръцете в Румънско по разбити пътища
4. Кастрол 10w с ниво 96 мм - не ми хареса - хем потъва, хем твърдо, Абе...
5. 15w кастрол на 127мм заводско - много ми хареса, обаче пак малко хард ми идва,особено при ситни неравности - не успява да ги обира добре; на паважа и в завоите обаче е идеално!
6. Кастрол 12.5w (250ml 10w+ 300ml 15w на кол) нивото е на 119 мм
Нивото е достигнато с масло 15w
ми, това е за (сега) идеалният баланс който съм постигнал..
П.с.
Всички опити са при еднакви настройки на прилоиуд и рибаунд
П.с.с.
1мм в нивото, отговаря почти на 1мл масло ;)
Сега,що е кастрол ли? Щото е най-близко до това което ми трябваше като кинетични стойности :
https://www.peterverdone.com/wiki/index.php?title=Suspension_Fluid
!
-
Бах, ти си изтъркал ресбите на капачките от развиване и завиване ;D
-
Бах, ти си изтъркал ресбите на капачките от развиване и завиване ;D
Споко, опитите са в продължение на 2 години..та не е голяма драма
-
Така..2020 започна с много промени по мотора, та реших да добавя още една -
Минах на 5в в коловете, с ниво на 85мм( при 127мм фабрични и 10в вискозитет)
Чакам сгоден момент да тествам промяната. :)
-
От къде купувате дифтунгите и О-ринговете за коловете , че тези в Ямаха малко скъпичко излизат , пък и в наличност нямат ...?
-
Последно взех от Ямаха, но цената беше солена..
Иначе в диана-мото(Варна) или МЛ-рейсинг(Търново)
Предполагам обаче, че втулките ще са с поръчка, а семеринги и прахоуловители ще са налични..
-
wemoto
-
НИТЕХ ООД
Някой дали е пробвал от тук -гледам имат богат асортимент ?
-
Възможно ли е да се определи като ниво достатъчно ли е маслото в кола и да се долее при нужда без да се разглобява и как става това ?
-
Разхлабваш горния тройник, развиваш тапата на кола и махаш карантията (пружина, шайби, втулка и т.н.т) и мериш.
Разбира се преднанта гума не трябва да докосва земята по никакъв начин.
Като свърши резбата може да се разхвърчат разни неща - внимавай
-
Кола в който се мери, трябва да е празен от карантиите и свит ;)
С колове на мотора рискуваш да омажеш всичко в масло докато се пробваш;
Кола е под ъгъл, така че няма да е вярно числото за нивото ;)
П.с.
30 мин е цялото раЗглабяне на предницата, така че....
-
Ще дойде лятото , ще сложа от едната страна на мотора часовника а от другата бирата , ще ги видим тези 30 мин ;)
-
Може да заповядаш при мен в подземния гараж - постоянни 15 градуса е и бирата върви добре!
П.с.
Аз па ще държа часовника ;D
-
Ще се възползвам по-нататък 8)