YAMAHA TDM България
YAMAHA TDM БЪЛГАРИЯ => Общ форум => Topic started by: rednikmarto on May 04, 2019, 01:07
-
Официалния дебют за ТДМ е през 1991 година на изложението в Париж.
Нашите първи снимки са от ескорт на олимпийския огън в Лилехамер, Норвегия през 1994. Три машини TDM850 3VD са неотлъчно до атлетите през 8000км. трасе.
(http://mail.dir.bg/~mdp/tdm_info/tdm1994-1.jpg)
и
(http://mail.dir.bg/~mdp/tdm_info/tdm1994-2.jpg)
***
В 2000-ната година швейцарската корпорация Hostettler AG използва 25 чисто нови TDM850 за да осигури сигурно трасе за Tour de Suisse.
(http://mail.dir.bg/~mdp/tdm_info/tdm2000.jpg)
***
Десет години след първоначалния дизайн, Yamaha разработват отново идеята "Кралят на планинските пътища" и резултата е TDM900.
На малката снимка е проектния ръководител Етсуо Матсуки.
(http://mail.dir.bg/~mdp/tdm_info/tdm2002-1.jpg)
(http://mail.dir.bg/~mdp/tdm_info/tdm2002-2.jpg)
Г-н Матсуки е машинен инженер, с значителен опит (в Yamaha от 1978 година) към пролетта на 2001 година.
Ръководи развоен отдел състоящ се от пет подсекции.
(http://mail.dir.bg/~mdp/tdm_info/tdm2001-1.jpg)
(http://mail.dir.bg/~mdp/tdm_info/tdm2001-2.jpg)
***
Оригиналните източници:
http://mail.dir.bg/~mdp/tdm_info/281_YamahaNews_E_1994.pdf (http://mail.dir.bg/~mdp/tdm_info/281_YamahaNews_E_1994.pdf)
http://mail.dir.bg/~mdp/tdm_info/317_YamahaNews_E_2000.pdf (http://mail.dir.bg/~mdp/tdm_info/317_YamahaNews_E_2000.pdf)
http://mail.dir.bg/~mdp/tdm_info/324_YamahaNews_E_2001.pdf (http://mail.dir.bg/~mdp/tdm_info/324_YamahaNews_E_2001.pdf)
Едно интересно ревю:
http://motormartin.com/2017/09/25/yamaha-tdm-850-two-sides-to-every-story/ (http://motormartin.com/2017/09/25/yamaha-tdm-850-two-sides-to-every-story/)
и още едно:
https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/yamaha/tdm850/1991/ (https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/yamaha/tdm850/1991/)
-
Браво Марто :)
-
Абе Марто, с тази статии и тези снимки на 3VD-та ни разтуптя сърцата с Адаша!
-
Официалния дебют за ТДМ е през 1991 година на изложението в Париж.
Нашите първи снимки са от ескорт на олимпийския огън в Лилехамер, Норвегия през 1994. Три машини TDM850 3VD са неотлъчно до атлетите през 8000км. трасе.
(https://rednikmarto.info/tdm_info/tdm1994-1.jpg)
и
(https://rednikmarto.info/tdm_info/tdm1994-2.jpg)
***
В 2000-ната година швейцарската корпорация Hostettler AG използва 25 чисто нови TDM850 за да осигури сигурно трасе за Tour de Suisse.
(https://rednikmarto.info/tdm_info/tdm2000.jpg)
***
Десет години след първоначалния дизайн, Yamaha разработват отново идеята "Кралят на планинските пътища" и резултата е TDM900.
На малката снимка е проектния ръководител Етсуо Матсуки.
(http://hhttps://rednikmarto.info/tdm_info/tdm2002-1.jpg)
(https://rednikmarto.info/tdm_info/tdm2002-2.jpg)
Г-н Матсуки е машинен инженер, с значителен опит (в Yamaha от 1978 година) към пролетта на 2001 година.
Ръководи развоен отдел състоящ се от пет подсекции.
(https://rednikmarto.info/tdm_info/tdm2001-1.jpg)
(https://rednikmarto.info/tdm_info/tdm2001-2.jpg)
***
Оригиналните източници:
https://rednikmarto.info/tdm_info/281_YamahaNews_E_1994.pdf (https://rednikmarto.info/tdm_info/281_YamahaNews_E_1994.pdf)
https://rednikmarto.info/tdm_info/317_YamahaNews_E_2000.pdf (https://rednikmarto.info/tdm_info/317_YamahaNews_E_2000.pdf)
https://rednikmarto.info/tdm_info/324_YamahaNews_E_2001.pdf (https://rednikmarto.info/tdm_info/324_YamahaNews_E_2001.pdf)
Едно интересно ревю:
http://motormartin.com/2017/09/25/yamaha-tdm-850-two-sides-to-every-story/ (http://motormartin.com/2017/09/25/yamaha-tdm-850-two-sides-to-every-story/)
и още едно:
https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/yamaha/tdm850/1991/ (https://www.motorcyclenews.com/bike-reviews/yamaha/tdm850/1991/)
Enjoy!
-
Имам нужда от това, благодаря ти Марто!