YAMAHA TDM България
YAMAHA TDM БЪЛГАРИЯ => Общ форум => Topic started by: Atrexxx on February 17, 2018, 09:48
-
Здравейте!
Знаете ли нещо за този мотор: https://m.mobile.bg/details/51517328858846356
Доста нереални ми изглеждат километрите.
-
Te, че са нереални е ясно. Хлъзган е от лявата страна, но много удобно снимки от там няма. Много добрите гуми са 100 годишен роуд 2 отзад и силно износен роуд 3 отпред. Гол като пушка и общо взето аз не бих отишъл дори да го погледна.
-
Аз затова питам тук. Благодаря за отговора. :)
-
Когато се взима мотор най-важни са парите които можеш да дадеш.
Ако си склонен да похарчиш много не гледаш такива обяви, но ако имаш ограничение с парите тогава може.
Мотор на снимки не се гледа, трябва да се види на живо.
Да, има поражения по лявата страна но поне се виждат колко са големи.
Гумите са консуматив така че също са без значенние.
Трябва да се чуе как работи, да се кара, да се види от близо...
-
Километрите са нормални -всеки мотор който се продава в България е между 25 и 34 ооо км .
Цената е нереална .
-
Да, километрите не са неговите, но предвид годините и състоянието цената (със сигурност подлежи на коментар ) е добра. Така и не разбрах през годините защо ТДМ макар и мотор в нисък ценови клас когато е нов, държи луди цени при продажба втора употреба...
-
Да, километрите не са неговите, но предвид годините и състоянието цената (със сигурност подлежи на коментар ) е добра. Така и не разбрах през годините защо ТДМ макар и мотор в нисък ценови клас когато е нов, държи луди цени при продажба втора употреба...
Е ако ти не знаеш що тогава ти казваме Ротко :)
Не е ли щото е Твърде Добра Машина
-
Е кво очаквате от мотор по снимки... Гледа се на живо и се преценява. Не е гол като пушка, има си всичко. Гумите все пак не са на телове :)
А и хлъзгането най-малкото ще си личи по ауспусите, които са без драскотина.
Да не говорим и, че няма някой от нас, който да си пусне 900-така под 5000, така че и цената си е реална.
Друг е въпросът с лоялността за километрите...
-
От тук е нормално да няма някой, който да пусне под 5000, защото почти всички машини са екипирани с добавки за по над 1000 кинта. Просто от любопитство сметнах афтърмаркет нещата по моят мотор и сумата за тях е около 1500 лева, а тук има и машини с доста повече неща по тях. :)
-
В крайна сметка всичко е въпрос на пазарлък и оглед на живо ;)
-
моя го взех на 5000км, модел 2002г ... миналата година смених ангренажната верига, лично съм му навъртял 50 000 + на колко е реално един бог знае ... не гледай километраж.