YAMAHA TDM България
YAMAHA TDM БЪЛГАРИЯ => Подобрения => Topic started by: ivobivo on September 08, 2015, 13:49
-
Някой има ли такава "екстра" или мислил ли е да монтира подобна - http://biketrackdayshub.com/top-3-motorcycle-gear-indicators/
Върти ми се такава идея защото след 4-ри цилиндровия редовак ми е доста трудно да определям по rpm/kph на коя скорост съм с TDM-а...или според вас бързо ще свикна :P
-
Много просто
4000 оборота 115 км/ч - 6
4000 оборота 100км/ч - 5
Останалите, предавки не ти трябват :D
И аз ида от 4 цилиндров редовак (при това бавно оборотен) и свикнах за има няма 2-3000 км.
-
Ще свикнеш,, не е толкоз страшно ;)
На моя май само такова не съм му заврял(за сега) ;D ;D ;D
-
...5...6-та...останалите, предавки не ти трябват :D
Това може да е вярно, ако не караш градско в София :-\
Иначе ето една полезна страница с емулатор за rpm/kph - http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=RATIO
а аз все пак ако не свикна до зимата може да бодна една такава екстра, но първо искам да оправя ABS-a че ме дразни като не работи ;)
-
http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=RATIO
Това е много вярно, понеже през уикенда направих едно бързо придвижване от Сф до Севлиево(160км за 55 минути ::) ) и ми беше интересно на колко оборота е във високите скорости, тази диаграма си отговаря почти едно към едно, но аз имах и куфар.
-
Наистина е точна диаграмата!
Аз като карам градско си го държа м/у 3000-3500 оборота и изобщо не ми дреме за предавката. Скоросттомера го поглеждам от време на време (или като наближавам камера) - поради простата причина че е на дисплея и трябва да го фокусирам, а стрелката само я мяркаш горе долу къде е и си си ориентирал.
Съпътстващият трафик ми е по-важен.
Затова не виждам смисъл от такъв индикатор и твърдя че е до свикване.
Харесай си му едни обороти и си карай там на всички предавките, а числата на предавките - майната им :-)
-
Ето тук може да се види скоростта, според точните обороти и предавка http://www.gearingcommander.com/
-
Аз съм фен на подобни далверизатори (както ги наричам)....
След известно четене съм се спрял на продуктите на ХеалТек - http://www.healtech-electronics.com/products/
И по специално (за ТДМ900 без АБС): http://www.healtech-electronics.com/products/gpx/
Терсене по мотор: http://www.healtech-electronics.com/product-advisor/
Струва 90 еуро - не е малко, но имам един лаптоп които се опитвам да продам - веднага щом успея ще споделя опит...
-
Ясене и аз мисля, че това е най-доброто на пазара. Като продадеш лаптопа се обади за да си делнем доставката, т.к. ако не съм свикнал на оборотомера, който е с доста по-скромен диапазон от този на който съм свикнал, като нищо ще се метна на едно такова цифрово дисплейче ;D
-
Аз не бих дал почти 200 лева за тази щуротия...
Какво значение има на коя скорост сте ?
Усещате мотора под вас, слушате го, нищо повече не ви трябва от лампата за неутрална скорост.
Похарчете тези пари за нещо което ще усетите - гума, ойлер, потгряване, широко кормило...
А защо просто не ги обърнете в разходка до някъде ?
Не ми се сърдете момчета ;D
-
Колко често поглеждаш изобщо инструментното табло? И да сложиш такъв индикатор точно на 20-тия километър ще спреш да го гледаш изобщо ... Отделно мотора сам си казва какво иска, така че според мен това е излишна джаджа, която само допълнително затормозва вниманието.
-
И аз съм съгласен :) Имал съм мотор само с километраж без оборотомер дори, свикнах. Имах мотор с километраж в мили вместо км/час - и с това свикнах. Тези неща не са най-важното. Наистина е по-добре да се инвестира в сигурност или в бензин за поредното пътешествие ;) Признавам, че е приятен гъдел, но все пак...
-
Едно от най-безсмислените "подобрения" според мен, защото не виждам полза, а само шаренийка на таблото. Много по смислена ми се струва лампичка за последната скорост /имал съм оригинална такава/, за да не продължавам да стискам съединителя и да търса седма. Незнам дали само при мен се случва, но го правя често.
-
Ники, ти си луд ;D
Карах на ганчо мотора и почти не включих 6 а ти 7 търсиш...
Утепваш.ме ;D ;D ;D
-
Ще покараш още и ще включиш...споко. ;)
-
Незнам дали само при мен се случва, но го правя често.
Не е само на теб ;)
-
И аз си я търся редовно светлинната 7а :)
-
Кой ме запозна с вас... :o
-
По принцип не е лош аксесоар..особено за такива като мен, дето се разсейват по пейзажа и хвьрлят поглед основно на км и температура!!
Бая пьти карам 100+ пробег км на 5та без да се усетя
-
Кой ме запозна с вас... :o
Седи в гаража ти цепнт;)
-
Привет колеги,
След като втрои сезон се боря с "Къде ми е свободната" или в търсене на 7ма и не ставам по добър, реших проблема с помоща на GlPro-X на Healtech.
http://www.healtech-electronics.com/products/gpx/
Оказа се изключително кадърно направен продукт. Не е най-евтиния, но според мен си заслужава - 89 Евро ( шейсет и нещо + останалите за кабелния кит за ТДМ900) и към тях още 10 транспорт до БГ. Програмира се лесно и може да бъде прехвърлен на следваща машина само със смяна на кабелите. Калкулира на коя скорост е мотора сравнявайки оборотите на двигателя (от едната бобина) с показанията от сензора за скорост (идва с ямаха конектор) - за всяка предавка това отношение е различно. Не е предварително зададено - има еднократен процес на настройка. Монтира се чрез двойнолепяща лепенка а може и с допълнителна скоба към кормилото. Не бърка и се ввижда идеално на слънце. Когато мотора е на свободна изписва -
-
Аз проблем с неутралната нямам, но пуста 7ма все не я намирам ;D ;D ;D
Браво, за доброто решение.
Май не съм виждал друг с такова подобрение.
-
7-ма скорост и аз я търся постоянно :)
-
Аз 6-та
-
аам, някой ако намери задна, да свирка ;)
-
Еее, птекаляваш: хем на задна, хем свирка....... ;D ;D 8) :o ::)
-
И аз това лято взех едно GiPro за Сузана, но така и не сколасах да и го монтирам...за другия сезон ще и го бодна със сигурност ::)
-
в интерес на истината и аз се бях замислил за нещо подобно..обаче една торба пари за да виждам на коя скорост съм.. :o
иначе редовно забравям че имам 6-та и се радвам как добре ускорява..докато не включа 6-тата
-
Индикатора помага не само да не търсиш 7-ма, а и понякога да не набиеш 2-ра мислейки си че си на 4-та когато трябва да спираш по екстремно - задницата започва да се влачи доста ??? ...а торбата с пари е колкото за една гума или 5 резервоара бензин ;)
-
а, това с набиването на спирачки + 4->2 индикатора няма как да го реши!
случи ми се като идвахме на срещата в Тутракан - карахме 110км/ч и идиот ме насви в завой..
аварийно спиране с пасажер от такава скорост и блокиране на предната спирачка за няколко метра тотално ме шашардисаха и изръчках надолу скоростотите без оглед на последствията
п.с.
все си мисля,че индикатора само посебе си е глезотийка ако не е в комбинацияс шифтър.. ;)
-
Индикатора си е добре ,но мисля че цената си е грешна.
Мислил съм по въпроса ,но не остава ред да я осъществя.
Това е моя избор TDM - TRX - XTZ : Gear indicator (http://www.jbx9.16mb.com/index.php?page=GID)
-
Много сложно ми се вижда бе Яни...
Струва ли си времето за да знаеш на коя скорост си?
-
Много сложно ми се вижда бе Яни...
Струва ли си времето за да знаеш на коя скорост си?
За сложното ..къде го видя,а дали си струва е въпрос на които не мога да ти отговоря.