YAMAHA TDM България
YAMAHA TDM БЪЛГАРИЯ => Технически въпроси => Topic started by: cvetomir_nikolov81 on September 02, 2015, 14:41
-
Четох , четох , и така и не намерих нищо за настройка на карбураторите . Аз имам някаква идея от частите на карбуратора , обаче изобщо нямам желание да ги отварям лично , за да не сгафя нещо , но в крайна сметка май ще се наложи . Та да премина към съществото на въпроса . Аз съм си тежичък оператор на 3vd , но въпреки всичко ми се струва , че машинката ми погорва доста бензинец на градско - 9 литра на 100 километра . Нормален разход ли е това , като се има предвид , че го карам до 3-та предавка и около 2500 - 3000 оборота , даже не иска и масалцето да пие . Има ли вариант да направя някаква настройка на карбураторите за да ми гори по-малко , и как става . Предполагам всички са се запознавали от близо с механиката на карбураторите по моторите си , та ако ми споделите опита си в това отношение , ще съм много благодарен .
-
3вд си имат една лека болка с износване на леглата на иглите за смукача ... имам подозрения, че проблема ти е точно в тях, но все-пак трябва да се види :-)
Иначе подмяната им става доста лесно ако ръцете не са ти да не казвам къде :-)
-
Моторът ти гори прекалено.
Ники е прав, според мен първо иглите смени после виж резултата.
Освен това един съвет от мен-не карай моторът си под 3000 оборота, това не е добре за него !
-
Това за оборотите ще го отрегулирам още от днес нататък - благодаря за съвета . А всъщност , какъв е нормалния разход на гориво на този мотор за в града , а и за извън града ?
-
С твоите килограми - не повече от 6.5 градско.
Извънградско ... там е спорно, моя там под 7 не пада, ама хем ръката ми е тежка, хем и челното ми съпротивление не е малко ... :-) :-) :-)
-
Еми в крайна сметка , ще свалям карбураторите пак , защото хич не ми е за първи път , тъй като сменях фланците към двигателя , и то по трудния начин , без да ги разкачвам от жила и маркучи - абе гинеколожка работа си е в тази теснотия . Сега обаче ще ги разглобя и тях и ще сменя иглите белким нещата се подобрят.
-
Всъщност се нуждая от още малко помощ . Търсих иглата на шибъра , иглата на поплавъка , както и ремонтни комплекти , но нищо не мога да намеря за моя карбуратор . Помагайте , МОЛЯ !
-
Не говорим за тези игли...
Трябва да смениш иглите на смукача
-
http://www.tdm-bg.org/forum/index.php?action=dlattach;topic=108.0;attach=36
Страница Б5, мисля че това, което ти трябва е под номер 26 - starter set.
Не съм разглабял лично 3вд, така че някой по-запознат да потвърди. След това пращаш едно запитване на мотодинамикс ([email protected] )и с парт номера търсиш и из нета :-)
-
Някой не отдавна ги сменя тез игли, но си трае.
-
Свалих и огледах карбураторите . На пръв поглед иглите на смукача си затварят както трябва , не остават ни най-малко отворени . Но има други неща , които малко ме притесняват . В чашките при поплавъцити има не малко оранжева калчица , както и сребристото оцветяване на иглата на шибера . Впрочем , на нея има и два доловими пръстена и стеснение на иглата между тях , което също не знам дали трябва да бъде така
-
Успях да си намеря иглите за смукача . Комплекта ще излезе около 120 лева . Трябва ми обаче малко убеждение още като че ли , за да ги закупя . Защо от тях да идва провлема . Възможно ли е на око да изглежда всичко наред , а в действителност точно те да са проблема ?
-
Ще ми подскаже ли някой дали е нормално да има иглата на шибера да тези пръстени , които се виждат на снимката , или трябва да е идеално равна , защото никъде не успях да намеря информация за това. Става въпрос за тези на втората снимка , а не за тези за настройката на сместа
-
Новички ти трябват - тези са преминали от другата страна вече ;)
-
http://litetek.co/Guide_MikuniBDST_Rebuild.html
Много добре обяснено и със снимки как се разглобява , почиства и т. н. Става дума за фзр 400 но на ТДМ 4ТХ 1999г. е същия.
-
Аз имах сериозен проблем с разхода. Тъй, като не посмях да пипам карбовете, дадох мотора на един пич от София да ги прегледа и ремонтира. Без да смени нито една част в тях, сега разходът ми е под 6 градско и 4,44 извънградско. Пиша го толкова точно, щото съм дълбоко впечатлен. Аз тежа 70 кг, но този разход го докарах с жена ми отзад, което може би го обяснява донякъде, защото с нея ако вдигна повече от 140 още на първата бензиностанция ме оперква с ръкавиците по каската :)
При интерес ще ви свържа с майстора.