YAMAHA TDM България
YAMAHA TDM БЪЛГАРИЯ => Подобрения => Topic started by: georgidobrich on August 20, 2015, 13:33
-
Здравейте,
Бихте ли споделили, кой с какъв ойлер се е оборудвал ?
Веригата ми скоро ще напусне този свят (надявам се да е другият сезон) и си мисля новата да я поглезя с ойлер
-
Аз оборудвам всичките си мотори с този на Scottoiler и съм доволен.
http://www.motorco.biz/catalog/product_info.php?cPath=175_77&products_id=44249 (http://www.motorco.biz/catalog/product_info.php?cPath=175_77&products_id=44249)
-
Аз оборудвам всичките си мотори с този на Scottoiler и съм доволен.
http://www.motorco.biz/catalog/product_info.php?cPath=175_77&products_id=44249 (http://www.motorco.biz/catalog/product_info.php?cPath=175_77&products_id=44249)
И аз съм със същия и съм си доволен. При добра регулация на 2000 км едно резервоар изхвърля ;)
Bgrider го имат почти винаги наличен и ще е с 10% надолу, тъкмо за доставката ако не го вземеш лично и за бирата за приятел за компания докато го монтираш ;)
-
Моят е хоум мейд и като гледам изработката,ще да е дело на Чефо Шумния..от Варна,за тия които не се сещат..
Като гледам, и чри мен настройката е с разходна норма казанче за до 2000 км
Снимки, скоро! ;)
-
Може, ли да не отварям нова тема? Моя ойлер е hand made. Състои се от медицинска система от близката аптека, казанче от някакъв ситроен, бензино-устойчиви маркучета , кранче за въздух/за аквариум/, свински опашлета, 4 кв.см ламарина и вакуумно кранче от скутер. Излезе около 40 лв. Труда е - от мене. Като цяло съм доволен. Единствения проблем, който съзирам е във вакуумното кранче. Не ми провървя с него. На втория ден протича, т.е. след загасяване на мотора, продължава да пуска масло. Чувал съм от други колеги/с подобни кранчета, че нямат проблеми/, но при мен - греда. Сега го управлявам ръчно - с кранчето за въздух за аквариум и нямам грижи, освен ако не забравя да го затворя след като паркирам.
-
Тва въпрос или отговор е :)
Ще свикнеш с ръчното управление ;)
-
Ми, не е въпрос. За сега, съм го решил с ръчно управление. Купил съм си и ел. клапан от газова уредба/+16 лв/ . Още не съм го пробвал щот не разбирам от тоци. Знам, че някои тука ще кажат: Е, то ще ти излезе колкото Скот ойлер. Е, за сега още не е! :) :) :) :)
-
С упоритост всичко се постига ;)
-
На времето аз бях направил моят с клапан от газова уредба.Имай предвид че до като работи, клапанът много загрява.Споменавам го за да му намериш правилното място.
-
Той и други магарии правел, освен че загрява...
-
Някой има ли впечатление от това ?
http://www.pdoiler.co.uk/
-
Жоро, навремето когато четях Ричард Марчинко там имаше един лаф който гласеше KISS - Keep It Simple Stupid и затова си взех Tutoro Automatic за 72.00 GBP с включена доставка до UK адрес - механичен и лесно преносим към друг мотор. Иначе ето тук има малко review и сравнение на PD Oiler - http://images.mcn.bauercdn.com/upload/ride%20magazine/product%20test%20pdfs/chain%20oiler%20test.pdf а ето и малко review-та на Tutoro - http://tutorochainoiler.com/index.php/blog/itemlist/category/23-press-reviews
-
KISS ми е принцип в живота и работата ;-)
-
Току що си поръчах PD Oiler за 76 английска лева :)
Да се надяваме, че скоро ще имам за споделяне и хвалене
KISS е хубав принцип, но съотношениетто цена/качество, цена/екстри също го гледам :)
-
Я малко подробности за цената .че не разбрах и какъв е ойлера
-
http://www.pdoiler.co.uk/
има описание и цена
за тези дето не им се занимава:
+ "помпичка" избутва маслото - спира да ти дреме за вискозитета на маслото (поне доколкото той се влияе от температурата)
+ четка маже по веригата - уж по-малко пръскало
+ 200-220лв - почти на цената на скот, тутуро и разните гравитачни варианти
- малко тънка била тенекията на съдът с маслото
-
Изглежда интересно. Като покараш с него ще дадеш отзиви :)
-
Аз играх на търг и си взех втора употреба ойлер взех си сами маркуч и инжектор и няма грешка
ето и линк http://www.ebay.co.uk/itm/Scottoiler-/172059951198?hash=item280f92805e:g:STUAAOSwT~9WlQk5 (http://www.ebay.co.uk/itm/Scottoiler-/172059951198?hash=item280f92805e:g:STUAAOSwT~9WlQk5)
-
Определено това е най-добрата екстра за мотор с верига! Използвам ойлер вече на 3-ти мотор и не бих си помислило да карам мотор с верига и да пръскам и чистя верига на всеки 300 км. Другият плюс е, че за разлика от спрейовете, предният пиньон не се задръства с гадости.
-
......... Аз имам едно ойлерче , за продаване ако някой има интерес
- ойлера е Къстъм мейд:
Има датчик за Влажност , има Датчик за скорост , датчик за температура или нещо такова , Компютърче което има настройки , диоден дисплей , има маслена помпа ( не е гравитачен ) ... абе всичко от до - свалих го от ТРХ-а и нямам намерение да го използвам пък и по мотора след като приключа няма как да има место
-
Pd oiler монтирах така:
Обърнах внивание на ходът на окачването, на наличието на напрежение при различни положения на ключа в посочената букса.
Някай знае ли за какво е посочената букса ?
-
Нека споделя още една марка ойлери, за която не бях чувал преди да си купя мотора.
McCoi
Ето линк към продукта, който ползвам:
http://www.mccoi.de/neushop7/product_info.php?cPath=4_22&products_id=1
Или на кратко и на български: :-)
- електрически ойлер
- отчита брой обороти на гумата (на която се монтира датчика), или взима показания от оборотомера и спрямо това пуска определен брой капки
- три режима на работа - нормален, завишено масло и автоматичен - има сензор за дъжд, който автоматично активира по-обилното мазане на веригата. Различни режими се индикират от лед лампички монтирани в ключа за управление.
В момента нямам възможност да го снимам и да покажа как изглеждат нещата в реално време, но определено е удобно решение! Особено със сензора за дъжд :-)
-
Готино, но и цената е висока. Това със сензора за дъжд....мисля е за абсолютни мързеливци или пък направо излишно. Това за оборотите е супер-мислих да се пробвам да правя такова преди време, но нямах идея за пом ичка...
Както и да е - ще мине време и цената ще намалее и ще готини джаджи. За мен тая джаджа си е напрово иновация :)
-
Жоре, на фона на едни 200лв за стандартния скотойлер, този си е без пари с толкоз екстри.
Нещо подобно май е и този който kokoVmaxa продава, по първични описания мязат да са еднакви.
-
Моят също е 200лв и е с помпа. Скот е отживелица, а цената му....търговеца си взема грях на душата!
-
Колкото е по просто направено дадено приспособление толкова по сигурно е то (Лост от първи род)
Скота добре служи няма нужда от повече екстри ;)
-
Тва с лоста датира от 3 век преди Христа. През XX и особено XXI технологиите за производство са доста подобрени и може да се разчита и на малко по-сложни кинематични схеми, които работят сравнително надеждно :)
-
Някой от нас са старомодни...
Аз скоро си купих това
http://www.ebay.co.uk/itm/Scottoiler-Reservoir-Metering-Valve-V-SYSTEM-Replacement-Part-/191839558559?hash=item2caa875b9f:g:5UgAAOSwL7VWmTCA
Само тялото с доставката до България ми излезе 120 лева
Дадох още 5 лева за маркучи и още толкова за един двоен накрайник.
Така за 130 лева, казанче от спирачки на мотор за допълнителен резервоар и малко загубено време от мен скоро ще покажа какво се получава.
-
Някой от нас са старомодни...
Аз скоро си купих това
http://www.ebay.co.uk/itm/Scottoiler-Reservoir-Metering-Valve-V-SYSTEM-Replacement-Part-/191839558559?hash=item2caa875b9f:g:5UgAAOSwL7VWmTCA
Само тялото с доставката до България ми излезе 120 лева
Дадох още 5 лева за маркучи и още толкова за един двоен накрайник.
Така за 130 лева, казанче от спирачки на мотор за допълнителен резервоар и малко загубено време от мен скоро ще покажа какво се получава.
Моя скот ми излезе 150 лв. до България от Louis само че е с малкото казанче
btw от къде по дяволите си купи двоен накрайник за 5 лв.
-
Не говорим за оригинален двоен накрайник. В магазините за пневматика има доста интересни нещица...
-
Не говорим за оригинален двоен накрайник. В магазините за пневматика има доста интересни нещица...
Само да ти кажа че ако са прекалено големи инжекторите просто ти изтича маслото Скота спира да работи :)
-
Не са прекалено големи 8) тествани са :P
-
Здравейте! Някой може ли да покаже къде си е монтирал ойлера и пътя на маркуча. Въртях, суках и не мога да намеря път по който маркуча да пресече шарнира. Първия ми опит се оказа неуспешен след като го пресякох м/у шарнира и протектора на веригата.
-
Маркуча го пускаш по рамата и после по самия шарнир..
-
Нещо такова
-
Vladi ти е показал пътя, а това е закрепването
-
Да използвам темата да попитам какъв живот има веригата на ТДМ-а ( приблизително де ) ?
-
По книги - около 20 000 километра ... Но знам една, карана само с ойлер, която последно беше на 117 000 и още беще във всякакви граници ... :) А съответния ТДМ смени 4-ма собственици за това време :D
-
По книги - около 20 000 километра ... Но знам една, карана само с ойлер, която последно беше на 117 000 и още беще във всякакви граници ... :) А съответния ТДМ смени 4-ма собственици за това време :D
Чел съм, че на теория, ойлера увеличава живота на веригата 7 пъти. Но дори 2 пъти да го увеличи, пак си заслужава, ако щеш само от финансова гледна точка. Да не говорим, че спираш да се занимаваш, да смазваш веригата на всеки 500 км или на колкото искаш. Там темата е необятна :)
-
Без да агитирам или споря просто споделям , моята е на 40К и ползвам само ВД 40.
Даже май не е и натягана (Иво казва че е ОК )
Пръскам и бърша на около 1000 км и след дъжд .
Не търкам с четки и винаги е свети от чистота.
Старата я смених на 30К щото си дойде с мотора и не знаех реално на колко е
-
Начииии, WD40 е голем човек, за пореден път се убеждам :)
Аз с ойлера, съм сменил до сега две вериги между 50 и 60 илияди километра, сегашната е само на 20к и няма нужда от натягане.
Казанчето го допълвам през около 5к км.
-
Значи веригата ми си дойде с мотора на "не знам си колко" километра, но вече е с 30 хил. км пробег при мен и си е доста добре. Ойлера Tutoro Auto го разкарах защото мацаше и харчеше маслото много бързо - нямах нерви да го настроя...
На всяко пълнене на резервоара на бензиностанцията слагам мотора на централна, бия на 1-ва скорост и докато си пърпори на празен ход я пръскам 10 секунди с WD40 отдолу точно където задният зъбак я захапва. Докато заредя и платя WD-то което е било в повече се е "откапало" и при тръгване не цапа.
Обтягал съм я с някакви милимунди на всяка смяна на маслото и зъбаците са без следи от износване, а и цялата верига винаги свети...и те така ;)
-
Нещо такова
Благодаря ти! Този вариант през калника и предпазителя ми е убягнал.
Тези дни ще пусна новия маркуч.Vladi ти е показал пътя, а това е закрепването
Закрепването на дозата съм я направил , благодаря!
-
След година ползване искам да похваля гъвкавият допълнителен резервоар на скотоилер lube tube : http://www.motorco.biz/catalog/product_info.php?cPath=175_77&products_id=47091&osCsid=a07c3824989dc1f2710fa3a485b612f1
В комбинация с нормалният резервоар, който даже при мен е по-малък, защото е от спорт серията, мога да минавам 7-8к без да досипвам масло, което е страшно удобство и напълно си заслужава 60-те кинта :)
-
Голема работа е това ойлера 8)
-
Последните 10 години не съм имал мотор без ойлер и не мога да си представя да имам мотор с верига, който да не е оборудван с него.
-
Последните 10 години не съм имал мотор без ойлер и не мога да си представя да имам мотор с верига, който да не е оборудван с него.
Съгласен ;D