YAMAHA TDM България
YAMAHA TDM БЪЛГАРИЯ => Общ форум => Topic started by: Илия on March 13, 2015, 21:26
-
Здравейте ! От доста време заглеждам мотоциклети като Вашите, т.е. Ямаха ТДМ и преди да си взема някой от тях искам да знам кой вариант от тях е по-здрав и малко по-икономичен. В руските форуми четох, че първият вариант /от 1991 г. с кръглите фарове/ е за предпочитане, тъй като по-малко се разваля и сравнение с по-късния модел ТДМ 850 /модела с правоъгълните фарове/ и гори малко по-малко. Поради това искам да разбера кои им са слабите места и какво ме чака ако си купя подобен мотоциклет ? Става въпрос за мотоциклети до 2000 г. които струват около 2-2500 лв. Благодаря предварително.
-
здравей ако вече си се спрял на модела TDM този с кръглите фарове се води 3vd и една доста издържлива машинка с доста нисък разход :D . Погледни тази обява ако искаш мотора беше на приятел който замина за чужбина и го е заложил в някаква кредитна компания но е добър много поне според мен
http://olx.bg/yamaha-tdm-850-i66832892
-
Благодаря, ще го имам в предвид.., но това не е отговор на въпросът ми-
-
Факт е че парите при теб определят избора.
Цената която си склонен да платиш е ниска за хубав 4тх, тоест Вторият от трите модела на ТДМ.
Разводът на гориво и при двата е еднакъв, стига всико по мотора да е изправно. При нормално карне без да го напъваш, моторът ще ти гори средно около 5 литра на сто километра пробег.
Това при положение че караш нормално обаче.
Относно това кое колко се разваля, всичко зависи от теб.
Мотори на толкова години искат да бъдат обслужвани.
Това означава че освен масла и филтри, трябва да се мисли и за по големи подмяни като сегменти, лагери и др. Мотори на 20 години не са на по 50.000 километра както ни лъжат продавачите, така че всеки си иска своето.
Лично аз съм привърженик на първият модел и се надявам да го карам дълги години.
Ще се радвам да помогна с каквото мога, така че ако искаш остави ми телефон за да се чуем.
-
какво ме чака ако си купя подобен мотоциклет ?
Махмурлук колега, махмурлук те чака :o :o :o
Всичко друго Веско го изреди. В този бюджет си за едно читаво 3VD :)
-
здравей ако вече си се спрял на модела TDM този с кръглите фарове се води 3vd и една доста издържлива машинка с доста нисък разход :D . Погледни тази обява ако искаш мотора беше на приятел който замина за чужбина и го е заложил в някаква кредитна компания но е добър много поне според мен
http://olx.bg/yamaha-tdm-850-i66832892
Познаваме ли го?
-
Това е на Доноьо вторият ТДМ
-
Борката от Търново може да го види дали е читав все още.
-
Ей така става търговията, знае се кой му е бил собствени, кой може да сподели моментното състояние и какво го очаква бъдещия собственик.
Т'баси и организацията ;D ;D ;D
-
Ей така става търговията, знае се кой му е бил собствени, кой може да сподели моментното състояние и какво го очаква бъдещия собственик.
Т'баси и организацията ;D ;D ;D
Това обаче не ти попречи да се оттървеш от предишния и да го натресеш на МеЧо? :D :D :D :D :D
-
До колкото знам моторът е швейцарски, а на снимките изглежда много добре!
-
Ей така става търговията, знае се кой му е бил собствени, кой може да сподели моментното състояние и какво го очаква бъдещия собственик.
Т'баси и организацията ;D ;D ;D
Това обаче не ти попречи да се оттървеш от предишния и да го натресеш на МеЧо? :D :D :D :D :D
Той доброволец беше, едвам го удържах да не ми го вземе докато си взех следващия :o
Добре, че седалката му беше малка ;D ;D ;D
-
Да, щото нищо не разбираше от ТДМ (не че сега разбира повече...) :P
Поне да беше сложиш втория цилиндър като ми го продаваше ;D
-
Да, щото нищо не разбираше от ТДМ (не че сега разбира повече...) :P
Поне да беше сложиш втория цилиндър като ми го продаваше ;D
Още ти е рано 8)
Ще ти го подаря за следващия рожден ден, но само ако почерпиш ;D
-
Е че кога съм черпил за рожден ден, тепърва ли да почвам? ;D
-
До колкото знам моторът е швейцарски, а на снимките изглежда много добре!
Да швейцарски е и не само на снимка изглежда добре , и двигателя работеше мн добре поне когато го видях последно лятото
-
В другите мотофорумите прочетох, че първите неща които дават "фира" в ТДМ 850 са шлиците на касетата на съединителя и оста на която се монтира, както и ангренажната верига, това вярно ли е или не ????
-
Въпреки издевателствата, на които е бил подложен от предишния си собственик (а те не бяха малки ... ), моя няма никакви проблеми по темата като изключим демпферните пружини на касетата ;-) Така че ... всичко е въпрос на късмет :-) Колкото до ангренажната верига - тя си е консуматив, който се сменя на определен пробег :-)
-
Демпферните пружини на касетата при 3VD-то са си наследство от СТ-то, но при стария ми мотор не е има проблем.
Всичко си е въпрос на поддръжка :)
-
Прекрасна статия за създаването на Yamaha TDM900 - съвместна разработка на Yamaha и GK Dynamics (Japan).
https://www.yamaha-motor.eu/designcafe/en/about-bikes/sport-touring/index.aspx?segment=Sport%20Touring&view=article&id=441496
Човекa ръководил създаването на TDM900 се казва Etsuo Matsuki (Yamaha).
Има го на снимка в статията, с бялата риза на първа страница.
Любимо хоби - да кара големи двуцилиндрови машини из планините в Япония.
Човека който е направил толкова красив TDM900 се казва Takeshi Umemoto (GK Dynamics Japan).
В момента се опитвам да установя контакт с Mr. Hiroshi Komatsubara, който е предполагаемия ръководител на развойната дейност по време на 4TX (но не е сигурно). Така че, ако можете помагайте да разплетем "кълбото".
-
Марто - при цялото ми уважение не вярвай на статии.бил съм в япония няколко пъти и там има ограничение на моторите до 750 кубика.по- големи вътре няма.всичко над се прави само за износ.за това и моторите с големи кубици ги купувахме от сингапур и южна корея
-
Марто - при цялото ми уважение не вярвай на статии.бил съм в япония няколко пъти и там има ограничение на моторите до 750 кубика.по- големи вътре няма.всичко над се прави само за износ.за това и моторите с големи кубици ги купувахме от сингапур и южна корея
Ники, забележи този текст - той е буквално такъв в статията:
Любимо хоби - да кара големи двуцилиндрови машини из планините...
Ясно става че ограничението за което споменаваш е в сила. Ето самите Yamaha не си позволяват да уточнят какъв мотор кара Etsuo Matsuki. Всичко се връзва.
А ти като си бил в Япония, можеш ли да помогнеш да разберем кои са хората създали двигателя на TRX850/TDM850 4TX ? Колегите с TDM900 са лесни, те вече знаят кой е направил техните мотори. :)
-
писах защото хобито му е било да кара големи двуцилиндрови мотори а такива там няма.закона не позволява.а кой ни е правил моторите не знам.Но факта че не са с никасилови цилиндри не го разбирам.честно казано ако бях се ппоинтересувал повечко нямаше да взема 4tx а направо 900ката.не че не си харесвам мотореткатадобра е.но все пак........
-
..а направо 900ката.
сигурно има начин, ето колко колеги са успели да се качат на такъв мотор. Но за мен възможността да си купя 900-ка е малка. Ще ми липсват 2,5-3,0 хиляди лв. което може да дойде само от банка. И това е защото не мога да спестявам, всеки месец употребяваме приходите до нула. :) Да е жива и здрава жената да помага с харченето :)
А много хора не са така, и все ще успеят някой лев да спестят. Най-важното е да сме живи и здрави, живее се и с по-малко пари.
-
Снимките са на г-н Тетсумаса Окада, приятел в фейсбук на Веско и Ради.
(https://scontent-sof1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/16998891_768843873291941_3372337939790774071_n.jpg?oh=4f13e49d6d09358c68e5cab478906020&oe=595F0619)
(https://scontent-sof1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/15941502_739076889601973_8942675423249919105_n.jpg?oh=239f737edf07b00abfc945958d9a897c&oe=594E857A)