YAMAHA TDM България
YAMAHA TDM БЪЛГАРИЯ => Технически въпроси => Topic started by: Генади on October 04, 2021, 23:26
-
Здравейте, крушките на фаровете ми са H4 p45t, искам да сложа H4 p43t, къде мога да намеря адаптери?
H4 p45t
(https://skoda-chasti.shop/image/cache/catalog/kru6kaH4P45T-500x500.jpg)
H4 p43t
(https://toplivo.bg/public/img/products/full/1591787425_WURTH_%D0%90%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D0%BF%D0%B0-H4-P43T-12V-60_55W.jpeg)
(https://i.ebayimg.com/images/g/4T8AAOSwxedcW0hV/s-l500.jpg)
-
(https://i.ebayimg.com/images/g/4T8AAOSwxedcW0hV/s-l500.jpg)
-
Каква е целта на подмяната?
Сигурен ли си че ще фокусират правилно?
Питай тук :
+359883599898 Дениз
От тоя пич вземах преходници за Н7 лед за 900-ката, но не мога му намеря обявите
-
Малкия педеРотко има някакви размери и стругар за пригаждане на лед крушките, пробвай го него.
-
Каква е целта на подмяната?
Сигурен ли си че ще фокусират правилно?
Щом има адаптери, значи би трябвало да са съобразени с фокусното разстояние.
Моторът ми не е първа младост и явно има натрупано съпротивление в инсталацията и най-вече в контактните пластини на контактния ключ и превключвателите на кормилото и при нормален заряд на акумулатора до фаровете стигат не повече от 9 волта. Купих си тези крушки
(https://www.deutsche-parts.co.uk/media/catalog/product/cache/30947dddb4dcf8277538b13748980da3/6/4/64193nb200-hcb_1.jpg)
с идеята, че ще светят по-добре от другите въпреки ниското напрежение, но не мога да намеря адаптери за тях тук. В различни сайтове ги има, струват 3-4 евро, но никои от тях не изпращат до България. В Али експрес няма, в Ибей има, но цените там са направо стряскащи, а това са просто две пластмасови кръгчета.
(https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQBWg1oizFGsV_YDIiwipi6QEnKHpCMuHaRfdn4rE0R2NyxOOuG9sWhk7xgbp1ZLDJoMU0&usqp=CAU)
-
Ще светят за един месец - толкова им е живота ....
Зимата като не го караш може и повече :(
-
има натрупано съпротивление в инсталацията
[/quote]
не съм електроинженер, ама този термин не ми е познат,
и от влак фарове да сложиш на 9 волта няма как да светят читаво.
Не е ли по добре да инвестираш в поправка на проблемния ключ или каквото е повредено ?
Ако падне още малко напрежението и всичко по мотора ще ти прави проблеми.
На колата слагах такива изнасилени крушки/подариха ми ги/, светиха 1 месец и изгоряха, не са много издръжливи.
-
Аз си поръчах от И-Бей... Чакам да пристигнат... Около 20 лв. излизат. Много е за тия две пластмаси, но не намерих друг вариант.
-
Този осрам, оределено не е най-удачния избор.
-
Генади, откъде си?..
Има вариант да се оправят фаровете - захранваш ги от акумулатора, а пускането им е от ключа през реле - така зАобикаляш 9тте волта, а до фара винаги имаш 12+ волта
П.с.
За хубава светлина, крушките искат над 13 волта и под 14 ;)
-
има натрупано съпротивление в инсталацията
не съм електроинженер, ама този термин не ми е познат,
и от влак фарове да сложиш на 9 волта няма как да светят читаво.
Не е ли по добре да инвестираш в поправка на проблемния ключ или каквото е повредено ?
Ако падне още малко напрежението и всичко по мотора ще ти прави проблеми.
На колата слагах такива изнасилени крушки/подариха ми ги/, светиха 1 месец и изгоряха, не са много издръжливи.
Повреда няма, с остаряването на кабелите и при нагарянето на контактите на контактния ключ и на превключвателя къси-дълги (нагарят, защото релета няма, а консумацията на фаровете не е малка), с времето съпротивлението постепено се увеличава, за това се казва натрупване. И тези 9 волта са само на фаровете, към другите консуматори напрежението е нормално.
Не ми е проблем да монтирам релета, но това е свързано с пускането на още един кабел от акумулатора към таблото, (и ще станат още повече, защото има няколко допълнителни. Някои аз съм ги слагал, за разни глезотии, другите са от предишния собственик). Но повече ме притеснява това, че релетата, където и да се скрият пак може да се намокрят и това ще е проблем.
Както писах в първия пост, мисля си, че по-ярки крушки ще светят по добре, даже и на по-ниско напрежение, съответно ще са по-малко натоварени и би трябвало да издържат по-дълго.
-
Генади, откъде си?..
Има вариант да се оправят фаровете - захранваш ги от акумулатора, а пускането им е от ключа през реле - така зАобикаляш 9тте волта, а до фара винаги имаш 12+ волта
П.с.
За хубава светлина, крушките искат над 13 волта и под 14 ;)
До като си съчиня поста и ме изпревари, иначе съм на 20км от Русе.
-
Здравейте,
В нета намерих линк към 3D моделиран такъв адаптер, линка ще го оставя отдолу. Тъй като той е направен да се отваря в някаква стандартна програма на WINDOWS реших допълнително да направя и моделче в аутокад спрямо този модел и някой размери, които намерих в нета от обявите споделени от вас. Ако има някой колега с 3D принтер или познаваш някой може да ти го свъре за никакви пари както се казва. Оригиналния файл е с различни размери от моя поне до толкова до колкото виждам, като моя е направен според размерите в обявите. Оставям ги тук, ако решиш да пробваш.
Модел от нета - https://www.thingiverse.com/thing:4275119
Модел от мен - опитах да го прикача към отговора, ако не може да се свали ще се опитам да го кача по друг начин
Обява с размери - https://picclick.com/2x-P45T-R2-H5-to-P43T-H4-BULB-282431058041.html
-
Първия линк е файл за 3д печат. Принципно на всеки 3д принтер трябва да могат да ти го разпечатат, но ако го правите - искайте материала да е поне АБС, защото повечето работят с ПЛА, което се топи при ниски температури.
-
Искам само да вметна, че когато го конвертирах в .DWG и отворих в аутокад ми излезе с други размери. Не съм 100% сигурен, не е правилен размера на първия файл просто, когато се даде за принт да се обясни това на човека за да погледне и той или като принтира да измери първото преди да пуска второ...
-
Проблемът при този цокъл е, че по-трудно се намират такива крушки. Аз съм с 4CN (това е същото, като 3VD ама правено за Австрия с по-малка мощност) и оригиналните ми крушки бяха балонни с нажежаема жичка, като на москвичите. Халогенни крушки с такъв цокъл намирам ама само някакви за камиони по 95/105W. Сега съм сложил LED ама правих една уйдурма, като изскубах цоклите от едни стари крушки и ги натаманих, но не ме кефи... та и аз се интересувам от такъв един адаптер... да не казвам два :)
-
Пробвахте ли при китайците?
-
Има развитие по случая, по-точно казано стана работата, но се яви нов проблем от малко по-различен характер. Искам да сложа няколко снимки тук, за да покажа как се получи, но сайта, в който качвах снимки до сега, не работи. Дйте идея, къде може да кача снимки, за да може след това да ги пусна и тук.
-
Можеш и у фейса , после линк ;)
-
Moжеш и тук директно да я качиш ако не е много голяма.
Под полето за писане има бутон за "прикачени файлове и допълнителни опции"
-
Добре де, що е ебаваш с на Хари моторЯ ся .. ;D
-
Toва си е колаж на Хари който на мен ми е истински любим ;)
-
Намериха ми адаптери от Амазон, паснаха точно на рефлекторите и нормалните крушки Н4 паснаха точно в адаптерите, но адаптера заедно с крушката не може да се монтира на рефлектора, защото трите крачета, които са на цокъла стърчат извън адаптера точно на мястото, което трябва да влезе в рефлектора. За мен най-простия начин, всичко това да си дойде на място беше да срежа крачетата на крушките почти до долу. Но докато разбера какво става и защо нищо не става малко ми се опънаха нервите, а какви неща наговорих е друга работа (добре, че бях сам в гаража). Не съм пробвал на тъмно как се вижда пътя, но има разлика.
-
Пропуснах да кажа, че смених реле-регулатора и напрежението се нормализира.
-
(https://scontent-otp1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/c34.0.206.206a/p206x206/274241324_4970061366385088_385461456287372431_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=1-5&_nc_sid=da31f3&_nc_ohc=xGNR-CE2XCkAX899obE&tn=d_L1m2HccFurc8el&_nc_ht=scontent-otp1-1.xx&oh=00_AT8b2OM5Ca3lWCEGt_4ak_TdKERm5C4kfgXZRD91P5-OgA&oe=6213C4B3)
(https://scontent-otp1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/274217111_4970061379718420_763036103729134987_n.jpg?stp=c34.0.206.206a_dst-jpg_p206x206&_nc_cat=100&ccb=1-5&_nc_sid=da31f3&_nc_ohc=BtN2VkR-LxsAX-Hy1E6&_nc_ht=scontent-otp1-1.xx&oh=00_AT-nQSc1XoouKztoZHoEBWzXy1aREQGQYMwuo8C5ULCvOw&oe=62129E9A)
(https://scontent-otp1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/c34.0.206.206a/p206x206/274253635_4970061369718421_599124789668599301_n.jpg?_nc_cat=111&ccb=1-5&_nc_sid=da31f3&_nc_ohc=IJNwmDtieaIAX8eGKh6&_nc_ht=scontent-otp1-1.xx&oh=00_AT81WKeBAyzLITuhbtva1aUSnBw26x2SAjMJZwPDupWeEg&oe=62132C3F)
(https://scontent-otp1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/274214889_4970061346385090_6288505146786797707_n.jpg?stp=c34.0.206.206a_dst-jpg_p206x206&_nc_cat=108&ccb=1-5&_nc_sid=da31f3&_nc_ohc=SdSVqh4tD8YAX8WPzl2&tn=d_L1m2HccFurc8el&_nc_ht=scontent-otp1-1.xx&oh=00_AT8LKHhAuf1Rl3xAxkf4k_Ed7_K3ceM8lwIDV4omNH55fw&oe=62133430)
-
И едно питане, по между другото, относно крушките, които свалих от фаровете.
Моторът ми е внос от Италия и аз съм му първия собственик в България, дали някой може да каже как да разбирам това, което пише на крушките, защото аз не виждам никаква разлика от другите крушки от този стандарт?
(https://scontent-otp1-1.xx.fbcdn.net/v/t39.30808-6/274216725_4970253949699163_4930342493763437192_n.jpg?_nc_cat=104&ccb=1-5&_nc_sid=730e14&_nc_ohc=Byc7yQ1D8MoAX8nVqDI&_nc_ht=scontent-otp1-1.xx&oh=00_AT8wcg1HlQZ2pRyB6HPoj9wAJ4osfSq8vc2QwuXkBPwsrQ&oe=62136A91)
-
Мотора ти е от Италия, но провери помвин номера дали не е за Щатите или Океания ;)
Аз да попитам - след като си резнал крачетата на Н4, как успевш да фокусираш светлината? Не се ли върти крушката и да раместиш късите с дългите
-
Крачетата не са отрязани до долу, остава малко от тях, колкото да не позволят на крушката да се завърти в адаптера, но и да не стърчат на страни за да може да се монтира във фара, вижда се на третата снимка.
А как да проверя за къде е правен мотора не знам.
-
Гена, пробвай през чичко гугъл vindecoder и все някой от безплатните сайтове ще изплюе общо инфо за година на производство и страна за която е произведен.
-
Гена, пробвай през чичко гугъл vindecoder и все някой от безплатните сайтове ще изплюе общо инфо за година на производство и страна за която е произведен.
Или просто да провери първите цифри от кода си в менуала - тсм пише ;)