YAMAHA TDM БЪЛГАРИЯ > Технически въпроси

Махане на имобилайзер

(1/3) > >>

georgidobrich:
Здравейте,
Някой знае ли процедурата по махането на имобилайзера ?

Днес мотора ми прояви характер ( за пръв път от близо 60 000км). Не мога да го запаля поради грешка 51 - няма връзка с имобилайзера. Възможни причини  - двете страна на комуникацията ключ - имобилайзер.

Мисля си дали пък да не я махна тая тъпотия имобилайзера.....

Ради Райков:
Грешка 51 ми изписа за сефте в Естония, на границата с Русия и изтръпнах.
Отне ми около половин година докато разбера причината а до тогава какво псуване беше.....
Оказа се, че докато си зареждам въйфона на мотора се излъчва някакъв сисгна който шашка системата и си .......
Зареждал съм други марки телефони и други неща и проблем йок, но включа ли въйфона да се зарежда и преседи ли повече от час на зарядното и изгася мотора, в 50% от случайте след това вадя ключа и телефона от мотора и трите неща далеч едно от друго за 5-10 минути и после всичко е чук.
Сега ще сменям самото зарядно и ще видя али има тоз проблем.

Таа, виж какви неща които излъчват някакви сигнали се мотаят около ключа и е възможно да го шашкат. 

georgidobrich:
Нямам такива неща.
Какво не съм махнал е изпаднало някъде из денгерлиците....
По-късно ще пробвам с друг ключ ....

georgidobrich:
Пробвах със същият ключ без да местя мотора...
Проблемът е изчезнал.....дали пък не е някаква слаба връзка....

Кънев:
Това звучи като логична вероятност. Прегледай всички букси от където минава комуникацията на имобилайзера /аз даже не знаех че ТДМ има такава екстра. ... всички ли имат или след определена година ???
... моята модификация май има само инсталация за аларма /която ползвах/

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

Go to full version