ТДМ България държи новият рекорд за най-много Yamaha TDM на едно място.

Author Topic: Hello from Athens  (Read 2247 times)

Offline averel

  • Newbie
  • *
  • Posts: 6
  • Pianist in a bordello
Hello from Athens
« on: October 30, 2015, 19:50 »
Уважаеми,
Hello официално от вашия форум.
Моето име е ..... да не говорим, прякора ми е "Averel", всички в TDMHellas ме познава по това, аз бих много като всички вас да ме познават от моя псевдоним.
Срещнах се с някои от вас снощи, че е страхотно. Разглеждане много, имаше много забавно, се ползва (за съжаление, не може да се яде и пие много, но компанията е много богата.
Имам много да кажа, но трябва да напусне, така че само с няколко думи .....
Аз съм на 45, единични, с една основна приятел, моя TDM 900 2004 г., името му е "Ouzi". Той е направил много км с мен, ние сме добри заедно.
Аз съм програмист, като музика, като кино, мразя компютри.
Като добра компания, вицове, екскурзии и колкото тя не показа снощи, добра храна (!!!!!).
Това е достатъчно за момента eing (iwon't точно ви кажа също така колко време е пениса ми) ... :-P останалите ще трябва да разберете сами.
Мисля да ставам Sofia следващия петък вечер, така че .....
Форумът Търсих не можеше да разбере, че е dtructure много добре, но ще продължи ..
Приятен уикенд,
Averel (Avi).

Послепис превод е от Google Translate е така, той може да получи смешно в някакъв момент. Ако преводи ви разсмива, аз съм щастлив, не може да се справи по-добре :)

Dear all,
Hello officially from within your forum.
My name is .....never mind, my nickname is "Averel", everybody in TDMHellas knows  me by this, i would very much like you all to know me by my nickname.
I met with a few of you last night, it was great.  Discussed a lot, had a lot of fun, enjoyed (unfortunately, couldn't eat or drink a lot but the company was very hearty.
I have a lot to say but must leave, so just a few words.....