YAMAHA TDM БЪЛГАРИЯ > Технически въпроси

Подмяна масло на предницата.

<< < (2/3) > >>

Judas_Priest:
За мен НЕ смяната на масло води до разтичане на предницата.
Почи всеки сменя маслото като се разтече предницата. Но защо предницата се разтича - защото свършват семерингите? Ами не точно. Получава се износване във втулките. Малко или голямо, но това променя воденето на кола спрямо ботуша а от там променя и работата на семеринга. Що се получава износване на втулките. Те уж работят на закрито и то в маслена баня. Ами да ама маслото ставее излизат и по малко стружии (фини разбира се) от пружините, влиза влага по малко или фини прахоляци, времето минава и маслото вече не е масло!
Та наистина смяната на маслото в предницата е чудесна профилактика ако човек на иска да си сменя втулките и семерингите по предницата.
Ротен - относно разликата в маслото - може да се дължи на остатъчно масло по работните стени на предницата. Затова в ръководствата обикновено дават количество масло или ниво на маслото, което обикновено се мери без пружината при напълно сгънат кол. Защото ако някой си е измил с водоструйка и обезмаслител предницата или само е източил старото масло ще има разлика. Това е съвсем нормално.
Абе Весо...КАК НЯМА ДА СЕ КАЧИШ ДА ТЕСТВАШ КАКВО СИ НАПРАВИЛ СЛЕД ОТДЕЛЕНОТО ВРЕМЕ ЗА ПРОФИЛАКТИКАТА?!  :)
 ...явно скоро плануваш каране на, което ще го направиш  :)

Николай 'Goose' Иванов:
Само да вметна нещо технологично - горните гайки на коловете се разхлабват след като сте отпуснали горния тройник (защото ги стяга странично), но преди да сте охлабили долния :-) Така после няма да рискувате да стягате самите колове с менгеме, за да ги развиете.

georgidobrich:

--- Quote from: Николай 'Goose' Иванов on May 22, 2018, 11:06 ---Само да вметна нещо технологично - горните гайки на коловете се разхлабват след като сте отпуснали горния тройник (защото ги стяга странично), но преди да сте охлабили долния :-) Така после няма да рискувате да стягате самите колове с менгеме, за да ги развиете.

--- End quote ---

Готин съвет!

apollo11:
Аз З до тая истина стигнах още с първия опит на стария мотор  ;D
П.с.
Тия с приближени са идеални..ако са само зА олио,дори няма нужда да демонтират коловете

P.s.
Някой правил ли е проба с масло,различно от 10w..?

georgidobrich:
Тоя викенд направихме с Apollo тая профилактика при мен.

Готин трик, който ползвахме при подмяната при Apollo е комбинацията от централна стойка и 10л вода в топ касата - така не се налага използването на никакви стойки за да седи мотора подпрян


Аз използвах едни трикраки стойки
https://scontent-sof1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.15752-9/48361768_311905516088007_457708995377889280_n.jpg?_nc_cat=104&_nc_ht=scontent-sof1-1.xx&oh=d0c44fd944bf20213ea2049a4ca30499&oe=5CA5B3EA

Оказа се че след смъкване на гумата ( и може би коловете) моторът също седи изправен, без да бъде подпиран...
Става дума за 900-ка

Това го давам като съвет и идея за пестене на пари  и време :)

Navigation

[0] Message Index

[#] Next page

[*] Previous page

Go to full version